Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '10

 
Kategori
Deneme
 

Nergis kokusu

Nergis kokusu
 

Keskin nergis kokusuyla uyandım bu sabah. On beş saat tren yolculuğu yapıp gelmiş. Ben duymamışım tren tıkırtısını… Kör uykulara dalmışım neden bilmem. Solgun, bitkin duruyor karşımda. Bembeyaz olmuş rengi. Arka kapıyı açık unutmuşsun kilitlememişsin diyor. Biliyorsun diyorum, kilitledim mi açmayı unutuyorum, açtım mı kilitlemeyi unutuyorum. Hem arka kapılar kilitlenmek için değildir diyorum, gülüşüyoruz. Ama bu sefer anahtarı kaybettim. İyi ki kaybetmişim.

Birden bire evde iki kişi olmak ne güzel.

Elinde bir demet nergis duruyor. Sen seversin diyor. Hem de nasıl diyorum. Sarılıyoruz. Hava nasıl karanlık, gece gibi. Yağsa yağmur açılacak gökyüzü. Çayı koyayım güzel bir kahvaltı yapalım diyorum. Hayır gel yatalım koyun koyuna diyor. Usulca geçiyor uykuya.

Hâlâ uyuyor yatağımda bir demet nergis…

Leylim 28.12.2010

 
Toplam blog
: 105
: 670
Kayıt tarihi
: 18.10.07
 
 

Karlı bir kış günü, yaşam denilen bu yola düşmüşüm. Yürümüş yürümüş de bir arpa boyu yol alamamış..