Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Neriman için bir çiçek

Neriman için bir çiçek
 

Kağıtları topla, yak
At ateşe, yansın gitsin kül olsun
Benim aşkım sana feda bir gül olsun. 

Bursa’nın içinde bir garip güvercin
Beyaz mı beyaz, üstelik gözleri mavi
Sürgün mü, acılı mı, yarini mi yitirmiş
Yoksa akşamdan mı kalma. 

Yine yollara revan
Tam yirmisekiz yıl geçti aradan
Ah Neriman Neriman!
Kapının önünde ben
Ben sana kurban. 

Bursa’nın içinde ufak tefek taşlar
Bu kapının önünde gelen ağlar, giden ağlar
Hiç evlenmedi ömründe Neriman
Gelenden gidenden hep beni sorar. 

Bursa kapısı İstanbul’a bakar
Yarini kıskanan bıçağı çeker
Morg kapısında üç mum yanar
Yalova yolunda vurdular beni. 

Ah nolaydı nolaydı
O yar benim olaydı
Bandırma yolunda
Elini elime koyaydı. 

MEKTUPLARI TOPLA, YAK
AT ATEŞLERE YANSIN, GİTSİN KÜL OLSUN
BENİM AŞKIM SANA ADANMIŞ BİR GÜL OLSUN. 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..