Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '15

     
    Kategori
    Kişisel Gelişim
     

    Nerostatik düşünceler

    Nerostatik düşünceler
     

    KADERİNİZ KARARLARINIZDA!!!


    KADER, KADER, KADER….Ağızdan ne kadar kolay çıkan bi kelime öyle değil mi?Ama inanın anlamı o kadar da basit değil neden mi? Çünkü, insanoğlu o kadar derin anlamlar yüklemiş ki kadere, kade rde utanır olmuş ben bunları insanlara nasıl yaptım diye. Sevdiğinden ayrılır kader der, sınavda kaybeder kader der, işten atılır kader der, zenginlikten aşağı düşer kader der yani kısaca insan hayatındaki bütün olumsuzlukları kadere bağlar oysa bilmez ki kader insanın kendi elindedir. Kaderin insanlar doğduklarında alınlarına yazıldıkları söylenir inancımız sonsuz elbetteki öyledir peki sizce yüce yaradan kuluna kötü kader yazar mı? Evet sınavlara tabi tutar, dener, dertler yükler, sabrını, kullluğunu, şükrünü sınar ama kulu kötü olsun istemez yaradan…

    Kader, Allah'ın bize hayat yolumuzu çizmemiz için sunduğu seçeneklerdir. Hayatınıza şöyle bir bakın hepiniz şimdiki aklım olsa şunu yapardım demişsinizdir o akıl sizde hep vardı siz kullanamadınız çünkü o an yaşadıklarınız daha güzel, daha zevkli, daha heyecanlı, mantıklı geldi size. Hayatımızın her evresinde önümüze yollar çıkar;ya olurunu seçer mutlu olursunuz ya da olmazını seçer mutsuz. Bizler doğrularımızıda, hatalarımızıda kendimiz belirleriz. Yapılan hiçbir hata kader değil seçimdir. Ve bizler hatalarla dolu olan hayatı kadere yükler, doğruları kendi zekamıza yükleriz aklım var deriz. Oysa yanlışa da doğruya da kendi aklımızla karar veririz. Ne büyük kaçış yoludur herşey kader demek…Eğer bişey için bütün yolları deneyip yolun sonu yine aynı yere varırsa işte kader dediğimiz şey budur.

    Size bu kadar sözden sonra naçizane tavsiyem; kaderinizi o güzel aklınızla, kalbinizle sizin için en iyisi olacak şekilde kendi ellerinizle yazın…

    Hayatın karşınıza güzel yollar çıkarması dileğiyle…

    Haşa isyanım yok Allah’a

    Zira oturacağım kazıkları da, pamukları da

    Kendim koydum seçtiğim yollara…

     

     
    Kayıt tarihi
    : 29.12.15
     
     

    yazılarımı okudukça tanırsınız ancak beni.ben ne kadar anlatsamda boş neticede her insan birazda ..