Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '09

 
Kategori
Dostluk
 

Neşe, hüzün ve İyi ki varsın ...

Neşe, hüzün ve İyi ki varsın ...
 

Nice gülen senelere ...


Bazen bazı tarihler büyük önem taşır , bazı insanlar gibi .Varlıkları ya da eksiklikleri hep büyük rol oynar hayatta , sevincini ya da üzüntünü pay ettiğin insanlar hep yanında olsun istersin , onların hayatında ki varlıklarını , yokluklarını ve onların yaşattığı özel günleri hiç unutmazsın ..

Bugun o büyük önem taşıyan günlerden biri , nasıl ifade edilebilir , doğru cümleler hangileridir bilmiyorum ama bildiğim tek şey bu tarihin benim için önemi ...

Siz hiç en sıkıntılı günlerinizde , kendinizi ifademezken , saçmalarken , mantıklı bir kaç söze ve umut veren bir çift göze sahip oldunuz mu ?Ya sizi sabırla bıkmadan usanmadan dinleyen bir sabır taşınız oldu mu ?Ya da tatile ihtiyacınız olduğunda bir hadi gidiyoruz cümlesiyle soluğu bir deniz kıyısında alan bir nefes oldu mu yanınızda ? Peki ;asi , başına buyruk bir bünyeyi , aşk acısını hafifletmeye çalışan koskocaman bir yüreğe gözü kapalı teslim ettiniz mi ?Ne kadar şanslı olduğumu aralıklarla duyarım çevremden , bende şanslı olduğuma o güzel yüreği ve gözleri her yanımda bulduğumda inanırım .

Canım ;

Sen doğduğun için bugun daha anlamlı , sen doğduğun için bugun daha güzel .Sen doğduğun için bugunden hiç sitem etmeden bahsedebiliyor hatta gülümseyebiliyorum .Hüznümü bile senin doğum gününle güzelleştiriyorum .Kalbinin aynası gibi yüzün , gülüşün, gözlerin .Hep güzel , mutlu ve huzurlu baksınlar hayata ;ki o bakışlar etrafına umut vermeye devam etsin .

İyi ki varsın canım benim , varlığının benim için önemine ve tarifine kelimelerim yetersiz kalıyor .Güzel kalbini , dostluğunu ve o güzel , hep gülümseyerek bakan gözlerini benden hiç esirgeme olur mu ?

Doğum günün kutlu olsun .Yeni yaşın sana mucizeler getirsin ...

 
Toplam blog
: 14
: 689
Kayıt tarihi
: 13.08.07
 
 

İstanbul'da doğdum. Büyük İstanbul ailesinin bir ferdiyim, ne sıkıldığımda kaçabileceğim bir köyüm n..