Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '12

 
Kategori
Animasyon
 

Neşeli ayaklar - 2 'yi seyrettik pazar günü

Neşeli ayaklar - 2 'yi seyrettik pazar günü
 

Afişte biraz oynama yaptım bariz belli değil mi ? =)) e napıyım Türkçe'ye çevirdim.


Oğlum Furkan ile bu haftasonu etkinliğimiz Pendik’teki Pendoria’da Neşeli Ayaklar 2 ‘yi seyretmekti. Evde gündüz kuşağı yeni bebeğimizle güzel güzel vakitler geçirirken ben aldığım gazetenin ( adını vermiyim reklam olmasın, yerleştirme reklam uygulaması da yapamıyorum ama olsun ) kültür-sanat ekinde vizyondaki sinemalara bakıyordum. Malumunuz Pazar günleri illa bi sinema faslı yapar ana ve babalar. E çocuklar da sıkılıyorlar evde.

Dışarısı soğuk tvde hiç bir halt yok , canlar sıkılgan. E napçan ? Ya AVM’lerde cool cool takılıcan boş boş vitrinlerde pinekliycen ya da sinemada çocukların göynünü fethedicen. Başka çaren yok yani. Evden çıkarken eşimi ve minicik bıcırık Eymen’imi bıraktık ne yazık ki . E çocuun 40 ı çıkmadığı için çıkartmak istemedik. Bi de “ %50 40 “ var bilirsiniz =) Biz yarı kırk deriz işte ondan oldu ama eşim “biz evde takılırız oğluşumla “ dedi ve kaldılar evde.

Koyulduk yola vardık Pendik Pendoria’ya. Bizim Furkan’ın huyudur o mağazaya girer girmez benle pazarlık yapmağa başlar oyuncaklara binmek için. “Oğlum sinemaya geldik hasta etme beni sonra bakarız oyuncaklara “ diyerek kandırdım zorla da olsa. Adam hala pazarlık ediyor benle “ o zaman sinemadan çıkınca pineriz babaa “ diye. Şansını zorlamamasını hatırlatarak çıktık sinema katına. Mısır istedi ona da eyvallah koçum dedik ve girdik salona.

 

Film hakkında kısaca genel bilgi vereyim efenim :

 

Neşeli Ayaklar 2 filminin oyuncuları:
Seslendirenler : Carlos Alazraqui, Sofia Vergara, Robin Williams, Elijah Wood, Ava Acres, Meibh Campbell, Common, Magda Szubanski, Hugo Weaving


Neşeli Ayaklar 2 filminin yönetmeni: George Miller’dır

 

Efenim şimdi ilk filmin baş kahramanı ve oldukça yetenekli bir tap dansçısı Mumble'nın oğlu olan penguen Erik, Penguenler Krallığı'ndaki yeteneklerini keşfetmeye çalışır. Diğer bir yandan da Mumble'ın ailesi ve arkadaşları yuvalarına karşı yeni bir tehditle yüzleşirler. Mumble şimdi işleri yoluna koymak için 7'den 70'e herkesi bir araya getirmeye çalışır. Yavrum benim napsın bişeyler yapma çabasında.

Yönetmenliğini ilk filmde de olduğu gibi George Miller üstlendiği animasyon serisinin ikincisinde bu sefer Mumble'ın oğlu Erik ile ilişkisini izleyeceğiz. İlki 2006 yılında En İyi Animasyon Oscar'ı alan Neşeli Ayaklar serisinin ikinci filmini ise artık animasyonda vazgeçilmeze dönüşen 3D formatında seyredeceğiz aynı bizim gibi =) ...

 

Adamlar yapmış valla hafız. Animasyon filan denince akla ve mantığa minimum ebatlarda çocuklar gelir genelde. Ne çocuğuu ben kendimden gördüm koca koca adamlar daha çok merakla seyrettiler. Çocuklar da napsın işte salonda kimisi sıkıldı gezindi durdu , kimisi şaşkın gözlerle suratında koca bi kaynakçı gözlüğü gibi gözlükle seyretti ebeveyn eşliğinde. Benim oğlum da sağ olsun enteresandır netekim filmi sonuna kadar gözlüksüz seyretti.

 

“ Oğlum değişik misin sen taksana gözlüğünü herkes gibi yapsana sen de “ desem de ikna olmadı. Dediğim dedik çaldığım düdük takmadı gözlüğü. Sonra da bi ara dedi ki bana “ baba penguen neden iki tane gözüküyo ? “ . Ben de “ sen babanı ve gözlüğü takmadığın için şaşıbeş görmeğe başladın oğlucum “ diyerek sorusunu cevaplandırdım. Nihayette takmadı yine. Olsun canı nasıl isterse öyle seyretsindi. Bir ara sıkıldım çıkalım dese de fazla itiraz etmeden sonuna kadar seyretti bizim penguş oğlum =)

 

Ama harbiden de seyrettiriyor görsel efektler ya. Artık bu sinema olayı aştı kendini ve kalıplarını parçaladı. Artık anne babalar daha çok seviyor bence. Çocuk Bahane. Bizim çocuk şimşek McQuinn’cidir aslında ama bu penguenleri de sevdi. Ben de sevdim. Vallaha billaha hee.. Her anne babaya tavsiye ederim. Şeyy pardon çocuklara ...=)

 

 

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..