Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '08

 
Kategori
Haber
 

Nesi tuhaf?

Nesi tuhaf?
 

milliyet internet ten alındı.


Bir milyon yetim, bir buçuk milyon ölü, bir o kadar dul, bin o kadar zülüm…
“tuhaf bir andı” diyor Bush…
Yani anlam veremiyor, “ Amacının ne olduğunu bilmiyorum” diye de pekiştiriyor.
Salağa yatıyor güya…
Yukarıdaki rakamları duymamış, görmemiş, sanki kendi emri ile olmamış gibi davranıyor…
Demokrasi adına eski dünyaya demir pençelerini geçiren Bush, pabuçtan sıvıştığı gibi işlediği insanlık suçundan kıvırmaya çalışıyor…
37 gün sonra görevi bırakacak olan Amerikan başkanına pabuçlarını fırlatan Iraklı gazeteci Muntazar El Zeydi, bana göre bayanların tepki şekline benzer bir harekette bulundu…
O nedenle midir nedir Suudi Arabistan’ın başkenti Riyad’da alay konusu edildi? Irak’ın “14 Aralık’ı uluslararası ayakkabı günü ilan etmeyi düşündüğü” yorumları buna örnektir…
Suudi’lerin karnesi belli. Onlar da Milli gurudan bihaber kullanılan Amerikan paçavrası zaten…
Hasan Tahsin Yunana, Batı emperyalizmine ayakkabı atmadı… Fark burada…
Cetvelle yaratılan toplama millet bu kadar olur…
Libya lideri Albay Muammer Kaddafi’nin kızı Ayşe’nin başkanlığını yaptığı hayır kurumu, Zeydi’ye “cesaret nişanı” takacakmış!…
Ben olsam cesaret nişanı vermezdim, 5 sene daha fazla ceza verirdim “adam gibi yüzüne tükürseydin” derdim
Fark etmez O zaman Bush “üfürük” tü derdi.
Hasili adamlar işi biliyor.
Şii imiş Muntazar El Zeydi…
Olayı mecrasından çıkartıp dikkatlerimizi başka yöne çekecekler, dünyayı bu insanlık dramından uzaklaştıracaklar ve muhtemel tepkileri din-mezhep eksenine sokacaklar.
İşi lakırdıya getirip unutulmasını sağlayacaklar.
Bir Milletin ezilmiş, sindirilmiş ruhundan yükselen isyana gem vurmaya çalışacaklar ki, dünyanın başka yerlerinde bir başka zamanda benzer zulümleri kolay yapabilsinler.
İletişim çağının baş döndüren hızı ile anında görebildiğimiz bu hadiseler aklımızı başımıza almamız için bir vesile olmalıdır.Sevgi ve saygılarımla…

Mustafa Mumcu :http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=153939

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..