Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '07

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Nesuıckli toplar

Nesuıckli toplar
 

Herkese merhabalar,
Ben bayıldım bu toplara harika oldular ve kapış kapış yendiler çok hafif ve lezzetli gerçekten hem havuç rendelemekten daha kolay yapımı :)))Tarifi portakalağacın'dan aldım Hatice'nin güzel tariflerinden biri bu da....kesinlikle tekrar tekrar yapacağım hatta bayramlarda misafire ikram etmek için bile çok güzel hafif olduğu için. Şık bir kutu içersinde sunumuda güzel olur bence . Bu arada kürdanlarım çok şirin ama dimi :))) tepelerini çıkarttık kızlarla başka kürdanlara takacağım, paşabahçeden almıştım, tekrar gidip bakayım bakalım varmı böyle şirin şeyler.

Malzemeler:
1 paket (175gr) pötibör bisküvi, un haline getirilmiş 125gr tereyağı, eritilmiş (ben daha az koydum ) 100 gr hindistan cevizi 1 su bardağı ceviz içi, dövülmüş 3 yemek kaşığı toz nesquik 1 su bardağı süt 3 yemek kaşığı pudra şekeri ayrıca topları bulamak için 30 gr hindistan cevizi

Hazırlanması: Topları bulayacağınız hindistan cevizi haricindeki tüm malzemeyi iyice karıştırın. Karışımı biraz katılaşması için buzdolabında bekletin.Katılaşan karışımdan parçalar alıp top şekli verin ve hindistan cevizine bulayın.

 
Toplam blog
: 42
: 1952
Kayıt tarihi
: 22.06.07
 
 

Yemek ve pasta yapmayı çok seviyorum. Pastacılıkla ilgili çeşitli kurslara katıldım ve sertifikalar ..