Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Net günlüğüm(1)

Merhaba arkadaşlar.
Sanal aleminde yaşadığım gerçek olayları mb ye yazmaya karar verdim.Sanal alemle tanışalı hemen hemen iki yılı dolduruyorum ve vakit geçirmek için okeyde oynarım. Bu süreç içerisinde bir çok insanları tanıdım. İşte bunlardan çok ilginç, tuhaf olanları yazıya dökmeye karar verdim
Evet efendim konumuza başlayalaım artık..

Birgün okey oynuyorum, masama bir bayan geldi, tanışma merasiminden sonra bir yandan okey oynuyoruz biryandan da konuşuyoruz.Bayan kırk yaşında , evli ve iki kız çocuğu olan, Almanya'da yaşayan bir anne. Bayan başladı bana sıkıntısını anlatmaya. Dedim sorunun nedir?

Okeyde bir bayla tanıştığını kendisine çok iltifatlar ettiğini, o kişiyi gece , gündüz aklından çıkaramadığını yani hep onu düşündüğünü söyledi . Benden bir ricada bulundu, msn mizi verelim birbirimize, ben de bayan olmasından dolayı kabul ettim ve sonrasında dedi ki abla sen bu dediğim kişi ile bir gün benimle okey oynarken gelir misin, sonra ben seni tek bırakıcam, bakalım herkese aynı mı yoksa birtek bana mı öyle dedi. Bir an düşündüm, aslında ben neyin ne olduğunu çok iyi BİLİRİM. Fakat bunu bayana kanıtlama adına dedim ki ben böyle şeyleri hiç sevmem ama senin için yapıcam.

Neyse birgün msn de yazdı, o kişi ile okeyde olduğunu bana gelmemi söyledi. gittim masaya sonra kaldım tek, başladık oyunu o kişi ile oynamaya. Herneyse; ne olursa olsun asla çizgi aşmaya ya da aşırmaya izin vermem. Adam canım diyo tepki veriyorum. Hay senin canına diyerek. Tabiiki bayan arkadaş msn de bekliyo beni. Oyunu bitirdim, msn ye döndüm.
__ Neler oldu abla anlatırmısın? dedi .
şimdi ben sana anlatmak yerine olduğu gibi konuşmaları kopyalıyacağım, gözünle görmen için içimden de düşündüm herhangi birşey olsa yani kopyalamadan söylesem bir de arada ben kalmayım, suçlu ben olmayım , yalancı konumuna düşmeyim diye ve kopyalamayı uygun gördüm, öyle de yaptım.

En sonunda dedim ki bak, şimdi buradaki birçok baylar inan eşlerine böyle değildir. Amaçları bellidir. Sana bunu kanıtlamak adına kabul ettim beni kurtardın abla teşekkür ederim dedi.(Dedi demesine ama bakın bayan nasıl biri)...

Sonra bu bayanla oyun oynamaya başladık , bir baktım masamıza gelenlere yaşını 25 yaşları gösteriyor, benim kendi tanıdığım okey kardeşlerim vardır yanıma gelirler, hepimiz saygı, sevgi çerçevesinde birbirimizle okey oynarız. Aaa kadın bakıyorum yakıştırmalar yapmaya başladı. En son abim vardır bayanla oynarken o abimde geldi oynamaya, oynadı ve gitti. İşte bu bayan bir baktım anlam çıkarıcak ki hemen lafını kapadım ve abimin eşi, benim çok sevdiğim arkadaşım hatta dosttumdur, biz birbirimizi çok severiz, reelde de görüşürüz . Kızgınlığımı anladı , ben konuştukça tamam , tamam , demeye başladı... Kızgınlığımı anlayınca zaten hemen çıktı oyundan. Msn si çevrim dışı idi, hemen yazı yazdım aynen şöyle..

'Kusura bakma, senin hal ve hareketlerin benimle hiç bağdaşmıyor. Aklını başına al. Eşine ve çocuklarına sahip ol... Ben seni msn den siliyorum, lütfen sen de beni sil. Okey oynarken de masama gelme.. Hoşçakal ... Yazdım ve sildim..

Önce ona iltifatlarda bulunan kişiye kızmıştım ama sonra bayanı tanıyınca adam durup duruken öyle davranmamış.

Benim üzüntüm bay veya bayan hiç farketmiyo bu tip insanların varlığı, düzgün insanları da yakıyor. Hani derler ya kurunun yanında yaşta yanıyor. Onun gibi birşey...

Birçok basın-yayında bu tip olayları dinliyoruz ama canlı canlı şahit oldum, hala da şaşkınlığı üzerimde var desem inanırmısınız?


ALLAH herkese akıl versin ne deyim?
(DEVAMI GELİCEK)...

 
Toplam blog
: 88
: 850
Kayıt tarihi
: 08.10.07
 
 

İnsanın insanlara verdiği değerlere sahip çıkılmazsa İNSANLIK ölür.. Önce değerlerimize sahip çık..