Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '12

 
Kategori
Haber
 

Netekim Kenan Evren pashamız hede höde demiş

Netekim Kenan Evren pashamız hede höde demiş
 

Darbe meşrudur, bu düzeni biz kurduk, siz bizi yargılayamazsınız

Ben kurucuyum.

Ben iktidarım

Ben iradeyim.

Ben temaülleri yerine getirdim.

Beni yargılayamazsınız

Avukat arasöz:

“Darbeye teşebbüsü tamamlanmış gibi görerek, kanunun suç saymadığı bir fiilden, faillerin cezalandırılmasının istenmesi yüksek dereceli hukuki bir yanlıştır. İddianamede fiallere isnat edilen suçların tamamlanmış şekli yoktur ki teşebbüsü olsun. Ceza kanunlarında kurucu iktidar olma fiilini cezalandıran bir hükme ratlanmış değildir. Herhalde bu Türk icadıdır. İhtilaleri ahlaki bulmamak başka şeydir, ihtilalleri yargılamaya kalkmak başka şeydir. Bu, ihtilalcinin bir başka ihtilalci tarafından yargılanması olabilir. Bu sebeplerden, iddianamenin ve kamu davasının 'erk yokluğu/yetkisizlik' nedeniyle hukuken yok hükmünde olduğunun tespit edilmesini talep ediyoruz. 'Kurucu iktidar olmak', yani 'ihtilal yapma' fiilini suç sayan bir ceza normu olup olmadığının tespitine, eğer bu fiili suç sayan bir kanun varsa bildirilmesini veya davanın reddini talep ediyoruz.''(Bknz:hurriyet.com)

Bırakınız ilahi adalet

Göklerden gelen ses:

Artık sıra bende!

 

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..