Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '07

 
Kategori
Yurtdışı Tatil
 

New York'tan manzaralar!...

New York'tan manzaralar!...
 

Çok değil iki metre uzağıma gelip uzandılar yüzükoyun, etine dolgunca bir kadın ve iki kolu, sırtı, göğsü, bir bacağı tepeleme dövme dolu bir erkek... Kadının üzerinde açık bir bluz, alt kısmında ise boyu kalçada biten minicik evaze bir etek, özellikle evaze çünkü dar olsa göstermek istediği şeyleri bu kadar net göremezdik... Plajda, yüzleri okyanusa dönük belden yukarıları sarmaş dolaş, belden aşağıları duruyor mu, hayır, ayaklar da sarmaş dolaş...

Tüm bunlar bir yana hava rüzgarlı, kadının zaten kalçasında olan eteği açıldıkça manzarayı düşünün. Ben önce iç çamaşırı giymemiş sandım, tamamiyle çıplak görünüyor çünkü, sonra hareket ettikçe anladım ki tanga var üzerinde. Daha sonra sıkılıp sırtüstü döndüklerinde minicik dantel bir tanga göründü rüzgarın da etkisiyle havalanarak varlığı yokluğu belli olmayan eteğin altından... Dantel dedim ya varın siz düşünün manzarayı, hem de incecik bir ip ne kadar örter ki mahrem bildiğimiz yerleri... Özgürlük bu mudur diye sormak istiyorum özgürlük anıtı simgesi olmuş, özgürlükler ülkesinde, hayır bence değil, olmamalı böyle özgürlükler...

Orası bir çıplaklar kampı değil, herkesin çoluk çocuk gelip denize girdiği bir plaj. Zaten çıplaklar kampı olsa buranın adabı budur isteyen gelir, istemeyen gelmez derler adama... Ama bu düpedüz rezillik bence, yalnız bence mi diye düşünüyorum, yok değil yalnız bence de değil, çünkü biraz ilerimdeki iki genç bayanın da onlara bakıp tenkitkar bir tavırla birbirleriyle konuştuklarını görüyorum... Oturduğum üç saat boyunca kikirdemeleri, oynaşmaları bir an olsun kesilmedi, insanı sinir eden bir gülme tarzı ve kadınlığımdan utandığım manzara karşısında müthiş rahatsız oldum. Rahatsız olduysam kalkıp gitse miydim, yok özellikle gözlemledim daha ne kadar ileri gidecekler diye...

İnsan ilişkilerinde, insanların davranışları sonucu ortaya çıkan olumsuz gördügüm durumlarda mutlaka empatiyle yaklaşıp "ha olabilir onun bakış açısı böyle, saygı duymak gerekir, illa ki benim gibi düşünecek, ya da benim gibi davranacak değil ya" tarzında bir orta yol bulmuşumdur... Kendi kendime düşündüm acaba akıllarından geçen ne, niçin böyle rezilce bir davranış sergiliyorlar diye ve buldum tabii ki bu da sapkın bir davranış şekli, hem vücudumuzun mahrem bölgesi saydığımız uzvunu teşhir, hem de gözlerden uzak yaşadığımız iki cins arasında yaşanacak olayı teşhir. Bir nevi hasta olduklarına karar verdim, özgürlük olamazdı bunun adı...

Seneler önce tanga bikiniler ilk çıktığı yıllarda Kilyos'ta bir plajda görmüştüm iki kızın üzerinde, benim gözüme hoş görünmediler nedense, daha sonraki yıllarda muhteşem vücutlarda da gördüm yine beğenmedim, halbuki oradaki ip parçası biraz daha kalın bir bez parçası olursa daha hoş görünüyor, daha estetik gibi geliyor bana...

Sonra oğlum geldi beni almaya, arabasını görünce yüzüm güldü, koşarak gittim yanına... Günümün nasıl geçtiğini sordu, iğrenç bir manzara izledim dedim, durumu anlattığımda bana Amerika'nın Avrupaya oranla daha muhafazakar olduğunu, bu tür manzaraların çok fazla görülmediğini söyledi...

Kısa bir dönem çalıştığım bir şirketin yılbaşı partisinde gördüğüm olayı anımsadım o an, büyük otellerin birinin diskosundaydık, gece yarısından sonraydı, üç yabancı turist kadın (Rus ya da Romen oldukları ihtimali kuvvetliydi) ile bir Türk adamın dansları geldi gözümün önüne, alenen pistte sevişir gibiydiler, üç kadın adama yapmadıklarını bırakmadılar, bir müddet sonra dayanamayıp mekanı terketmiştik... Demek ki heryerde olabiliyordu bu tarz davranışlar, hastalık gözüyle mi bakmak gerekiyor tam çözemedim...


 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..