Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Ney'di hayat

Ney'di hayat
 

büyü-me..


Sevişeceğimizi sanmıştım, aldı yıkadı beni

Sabunlu keseyi sürttü sürttü tenime

Yırtıldı derim, soydu tüm kokularımdan

Nasıl da kızgındı kırgın bir anne gibi

*

Masumiyetini günahlarımda arıtmaya çalışıyordu

Anlıyordum da

*

Elime değdiği ilk damarını

Yanaklarıma dokundurduğu ilk gözyaşını

Kirpiklerimde saklamaya söz verdiğim,

ilk aşkımı da silmişti

*

Aldı kuruladı beni

Baktı, baktı. baktı..

 ....

İyileşirim sandım

Bu intihar da

içimdeki aşk-ı hayat'a mani olamadı..

http://www.youtube.com/watch?v=CeANWk6qsQQ

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..