Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '16

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Neydi beni buralara getiren şey?

Neydi beni buralara getiren şey?
 

Neydi seni, beni, bizi buralara getiren şey ... Bazen iş, bazen eş, bazen savaşlar, bazen kendini bir yerlere, bir şeylere ait hissetmeme… Aslında en önemli sebep kendini bulma çabası ve hayatımızı en güzel şekilde idame ettirme… Peki bunu ne kadar başardık ya da başaramadık? Her şey yolunda giderken, kalbimiz pır pır atarken çok aklımıza gelmez bir şeyleri sorgulamak.Ta ki bardağın boş tarafı gözümüze takılana kadar… Bardağın boş tarafını görmek demek bir şeyleri sorgulamaya başlamak demek; bu hayatta neyi doğru, neyi yanlış yaptım, neyi başardım neyi başaramadım demek…
 
Eğer zamanın ağır aktığı ana denk gelirse bu sorular ; işte o zaman başaramadıklarımıza, hayatta geç kaldıklarımıza takılır kalırız. Sorguladıkça sorgularız. Peki sorgulamak bize ne kazandırır derseniz; duygusal tarafından bakarsanız can acısı, mantıksal tarafından bakarsanız bulanıklaşmış aklımızdakilerden ve hayatımızdakilerden kurtulmamızı sağlar. Duygusal tarafında yaşadığımız can acısını bir kenara bırakırsak, bazen oturup sormak, sorgulamak iyidir. Ömür dediğimiz şey aslında o kadar uzun değil. 20 li yaşlarımızda önümüzde daha çooookkk uzun yıllar var dediğimiz hayat 30 lü yaşlarda yerini hayat aslında o kadar da uzun değil dedirtiyor bizlere. Ve uzun değil dediğimiz bu süreçte de yapmamız gereken “Bu hayat benim ve bu hayata bir kez geliyorum tekrarı yok deyip “varsa yanlışları düzeltmek, ağırlaşan gereksiz yüklere veda etmek, kırgınlıkları sonlandırmak, ertelenen hayallare koşmak, hırslarımızı, kıskançlıklarımızı bir kenara bırakıp kalbimizi sevgiye, iyiliklere açmak…
 
Hadi sen de 5 dakika soluklan ve düşün bakalım; Neydi Seni Buralara Getiren Şey ? 
 
Toplam blog
: 21
: 177
Kayıt tarihi
: 19.10.16
 
 

Kimdir bu Ninattam?  Aşka aşık, okumaya aşık akıntıya ters yönde kürek çekmeyi seven, tünelin son..