Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Neye asla dersen; yaşam, onunla imtihan eder seni...

Neye asla dersen; yaşam, onunla imtihan eder seni...
 

Niye bu kadar şaşırdın ki ablam? Bunu, o büyük sözü söylemeden önce düşünecektin!


Bi' düşünün bakalım... Gerçekten öyle mi? : Neye asla dersen, yaşam onunla imtihan eder seni...

Asla o adamla yan yana gelmem! O kadın, bırak sevgilim olmayı, asla yanıma bile yaklaşamaz! Asla şehir dışında çalışmam! Asla ondan ayrılamam! Asla anama, babama karşı gelemem!

Asla, asla, asla!... Yok ya!... Kime, ne kadar asla diyorsan, yaşam, onunla imtihan eder seni... Benden söylemesi...

Asla genç bir adamla, asla olgun, hatta yaşlı bir kadınla bilikte olmam! diye büyük söz söyleme sakın! Çünkü ölmeden önce, zamanı gelince, tek tek yüzleşmek, baş etmek zorunda kalacaksın; boyundan büyük sözlerinle... Eeee! Boşuna mı demiş atalarımız: " Büyük lokma yut; büyük söz söyleme! "

Büyük harflerle söylediği her yaşam iddası, hiç beklenmedik süprizlerle karşılayabilir her insanı...

Ben ne zaman asla desem; hemen haddimi bildiren bir zarfı indi yaradanın; üzerime üzerime... Mesela: Ben asla yalan söyleyemem diye; hukuk fakültesini üniversite tercihlerimden çıkarmıştım. Çünkü o zamanlar, en iyi avukatların, en iyi yalan söyleyenlerden çıkacağına inanırdım; gençliğimin olanca cahilliğiyle... Sen misin böyle düşünen? Öyle bir işe, öyle bir mesleğe düşürdü ki yolumu Allah; zaman zaman, çok rahatsız olsam da, beyaz yalanlar söylemek zorunda kalıyorum; malesef!...

Yani senin anlayacağın... Asla, asla deme; benim güzel kardeşim. Çünkü gün gelir, devran döner, o sözünü yemek zorunda kalabilirsin, çok zor durumlara düşebilirsin; sıf o bir tek sözcüğün yüzünden...

Ben sana bildiğimi, yaşadığımı söyleyeyim de, sen istersen var git yine kendi yoluna...

Not: Yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır. 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..