Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '13

 
Kategori
Deneme
 

Neyi değiştirir rüyalar?

Neyi değiştirir rüyalar?
 

Ne kadarı rüya yaşadıklarının?


Aslında rüya tabirlerine çok inanan birisi değilim. Şunu gördüm buna işaretmiş deyip de onun avuntusuyla ya da üzüntüsüyle vakit geçiren bir tip değilim. Merak da etmem acaba ne anlama geliyor bu rüya diye. Saçma geldiğinden olabilir. Her halta da bir şey çıkar mı derdim. Oldu masa gördüm acaba ne olacak. Bilinçaltımızın bize yaşattığı o film sahneleri sadece. Neden insanoğlu herşeyden bir şeyler çıkarmaya çalışıyor.

Genelde kimseye anlatmam rüyalarımı zaten unutuyorum ne gördüğümü çoğu zaman. Ta ki geçen yaz gördüğüm rüya bugünlerde gerçek olunca. Zaten hayatım boyunca unutamadığım, saniyesi saniyesine hatırladığım oldukça etkileyici bir rüyaydı. Sabah dokuzda uyanmıştım. Aklımın ucundan geçmemişti bir gün gerçek olacağı.

 
Toplam blog
: 16
: 330
Kayıt tarihi
: 29.12.12
 
 

İleriye yönelik farklı hayallerim var. Yazmayı çok seviyorum. Hayatı akışına bırakmayı sevmeyen a..