Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '08

 
Kategori
Siyaset
 

Neyi ne kadar algılıyoruz?

Neyi ne kadar algılıyoruz?
 

Sayın İbrahim Pekbay'ın sorgulama temalı yazısında bir kaç yorumum olmuştu konuya dönerek tekrar okuyunca çok beğendim ve sizlerle yeniden paylaşmayı yerinde buldum.

Bakınız BURSA SANAT GALERİSİNDE, resim sergisi gezerken sağ ve sol kuşakta dev boyutlarda kadın ve erkek nü heykeli mevcuttur. MERAKLA BEKLEMEKTEYİM SAYIN BAŞBAKANIMIZ NE ZAMAN BU HEYKELLERE, ayıp günah yasak diyerekten don sütyen giydirecek!

Hatta o hatlara bakarak cinsel iştahı artmayan sergi izleyicilerinin ahlak değerlerinin sınırlarını ne zaman hangi tarihte çizmeye kalkışacak.

EĞER Kİ O HEYKELLER giydirilmeye kalkışılsın işte o zaman inanın cumhuriyet çökmüş demektir.

Ufak tefek umutlarım var sağda solda sakladığım, onlar da eriyip gider... Sanat sanattır zaten sanatın adını koyamayan bir şahıs o heykele bakmasın.

Hatta en iyi bir değerlendirme ile galerilere adım da atmasınlar bence...

Bir kayayı parmakları ile yontarak şekil veren bir sanatçının dehasının ön planına geçen bu YOBAZLIK/BAĞNAZLIK VE DE İLKELLİKLE zaten bir adım bile yol alamadığımız belirgindir.

Ben mi çok marjinalim İbrahim abiciğim yoksa gerçekten yerimizde saymaktan yorularak geri adım koşmaya mı başladık cumhuriyet öncelerine ...
26.01.2008 10:05:27

 
Toplam blog
: 238
: 1468
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Bursa'dan bir milliyet okuru olarak, burada sizlerle olmak çok güzel. Bir ev hanımıyım, iki çocuk..