Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Neyimizi kaybettik?

Aslında ben bu yazının bölümünü "Ben Bildiyorum" olarak seçmekten çok ama çok utanıyorum. Çünkü bizim milletimiz bazı durumlarda aslan kesilirken, bazı durumlarda kedi oluyor. Bazen gördüğünü görmüyor, duyduğunu duymuyor bizim milletimiz. Öyle durumlar geliyor ki bazen biz bile "Allah acısın. Biz ne yapalım. Bizim de durumumuz ondan daha parlak değil" diyoruz. Biz, savaşta düşmanlardan biri ölünce hemen koşup ona yardım eden bir milletiz. Onlar ölünce arkalarından gülüp " Allah onları kahretsin" de diyebilirdik ama biz yapmadık! Çünkü bizde Allah korkusu var, insanlık var, merhamet var."dı"

Artık insanlar sokakta bir kavga, yaralanma olayı görse, benim başım belaya girmesin, ya da ülkeyi ben mi kurtaracağım ki, gibi bir düşünceye sahip oluyor. Aslında bunu yapan bir çok kişi var, belki bir gün gelir ben de yaparım ama bilinmez ki fani dünya...

Bunları benim bildirmemem lazım aslında. Hepimiz, hepiniz biliyorsunuz Türkiyemde olan, bazen gözümüzün önünde olan olayları. Ama çoğumuz ses çıkarmıyoruz. Neden? Gerçekten çok merak ediyorum. O durumda kendiniz olabilirdi, bir yakınınız olabilirdi. İnsanların yarısı sadece durup izlerken, bazıları başını çevirip bakmıyor bile. Biz böyle bir ülke değildik. Şimdi ne oldu?Benliğimizi mi kaybettik, birliğimizi mi, insanlığımızı mı, yüreğimizi mi? Neyimizi kaybettik de böyle olduk biz Türkiyem, neyimizi?

Ne olur artık kendine gel Türkiyem. Artık şu çirkin olaylara bir "DUR" deme zamanı gelmedi mi sence? Haydi Türkiyem! Geç kalmadan çıkar sesini, haykır artık... Kendine gel Türkiyem, ne olur kendine gel!

 
Toplam blog
: 52
: 1454
Kayıt tarihi
: 23.10.07
 
 

Merhabalar. 1997 Antalya doğumluyum. Zonguldak'ta yaşıyorum. 2007'de aranıza katıldım. Burası ben..