Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Neyin hikayesi

Neyin hikayesi
 

http://www.supermeydan.net/forum/members/108894-albums41-picture747.jpg


Bir zamanlar şehri içinde tanınan bir düşünür varmış. O zaman bir müzik aleti olan ney bilinmezmiş. Bir gün düşünür bir gün gezerken ayağı bir şeye takılmış. Almış küreği, kazmaya başlamış. Kazmayı bitirdiğinde de hiç görülmemiş olan ney çıkmış. Düşünür bakmiş o tuhaf şeye ve kendi kendine sormuş " Bu ney?" diye. Sonrada bizim tarihimize bu çalgı ney olarak geçmiş. Neyse, biz dönelim hikayemize. Sonra da bu çalgının adının ney olmasına karar vermiş düşünür. Ve zamanla onu çalmayı öğrenmiş. O kadar güzel çalıyormuş ki kendisi bile şaşırıyormuş. Bir gün bir müze sahibi düşünüre ziyarete gelmiş. Ona neyi istediğini söylemiş. Düşünür ilk önce istememiş ama sonra kabul etmiş. Ama bir şartı varmış, neyin bir kopyası yapılacak ve düşünüre verilecekmiş. Böylece neyin bir kopyası yapılmış ve düşünürde dünyanın dört bir yanında konserler vererek ününe ün katmış.

Bu hikaye benim Türkçe Çalışma kitabına yazdığım bir hikaye. Umarım beğenmişsinizdir. Ayrıca bu hikayenin çıkmasında büyük rol oynayan yeso98'e çok teşekkür ederim.

 
Toplam blog
: 5
: 962
Kayıt tarihi
: 21.06.08
 
 

Ben Zeynep Su. İlköğretim öğrencisiyim. 5. sınıfa gidiyorum.11 yaşındayım. Öyküler yazmayı seviyorum..