Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Neyin Kafası

Astralog değilim. Burcumun sahibiyim sadece, bu sebepten dolayı bir ikizler bayanı olarak dile getirmek istedim kendimi. 

Bir ben varım, bir daha ben. İki tarafım aslında, iki farklı hayat.

*dost / düşman

*melek / şeytan

gibi... Klasık yani. Peki herkes gibi mi dersiniz? Bir yanım olayların doğrultusun da ilerlerken, diğer yanım bozmaya adeta yıkmaya çalışır.

Güne 'Batsın bu dünya' edasıyla başlayıp kahvaltı masasını görünce dünyanın en mutlu insanı olabiliyorum. 

Devamlı hareket hali. Mesela sinamada  insan filmi izler, mısır yer basittir. Ya ben. Mısır yerken filmi izleyen varmı diye analiz yapıyorum. En fazla sabit 10 dakika durabiliyorum. Sonra sağ bacağımı sol bacağımın üzerine atarak filmin ana fikrini de anlatıyorum yanımdaki arkadaşıma.

Tutarsızlık mı! Ahh ah. O benim su geçirmez gerçeğim. Bir yere gidiyorum. Niyetim kumpir yemekten yana, gözüm pizza fırının da, başımda dikilen garson ise havale geçirecekken tabağım da cevizli katmer olabiliyor.

Mesela ellerimiz meşhurdur. Evet, bir ev hanımı ile mutfakta yarışa hazırım. 

Keşfetmeyi severim. Yeni mekanları,farklı insanlarla tanışmayı ve bir konu üzerindeki sıradan fikirlerini... Sessiz ortamların beni yeni düşüncelere sürüklemesini de. Kötü yanım, merakımdan falso vermek. Hani uzun uzun dalar ya insan uzaklara, ben dalmam. Uzağı fotoğraf makinasından yakınlaştırırım, dostumu görüntülü ararım, keşfimi gösteririm. Aklıma bir şey gelir, o an hemen not almaya başlarım. Dostum sorar. Neredesin ? Nerede olduğumu unuturum.

Unutmadan iletişim de ön sıradayım. Yok sayamam geçmişimi. ilk okul arkadaşımla hala görüşüyorum. Vapurda yanıma bir kızmı oturdu! Dün akşam neden o kadar orhan gencebay dinlediğimi rahatlıkla anlatbilirim.

Haa birde kıskançmışım. Kimsenin maddiyatında gözüm yok. Ama zekasını kıskanırım işte. Öğrenime açık olmasını, Üretmesini deli gibi kıskanırım. Kötü yanım, çabalarken kendime yetemediğimi düşünmektir

Yalnız kalmaktan nefret ederim. İlla canlı kanlı biri olacak yanım da. Telefonum ardım da. Olmadı mı? Kulaklığımı takarım hemen. İllaki bir ses olacak. Olmalı

Vedalaşmaktan da nefret ederim. Ama gerekiyorsa acımasızca davranabiliyorum da. Çünkü bir ikizler burcunu kızdırmanın ne demek olduğunu henüz bilmeyenler var.

Artı geveze olduğumu söylemiş miydim? Neyse o da bilinsin istemem. Dediğim gibi herkes gibiyim hiç kimse gibi değilim.

 
Toplam blog
: 58
: 264
Kayıt tarihi
: 19.03.17
 
 

Var bi'hayalimiz  ..