Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Neyindim?

Neyindim?
 

-Neyindim? Diyordum, bir adım var mıydı?

Acıkınca karnını doyuran, üstünü örten,

Gece, gündüz ardından dualar okuyan,

-Allah’a emanet ol diyen, annen miydim?

Hasta yatağında başucunda bekleyen,

Çıkman için günü güne ekleyen,

Bir akraban mı? Ablan mı? kimdim ben?

Sıkıntılı anlarında sana koşup gelen,

Dertlerinle ağlayıp, sevincinle gülen,

Kadim dostun, yoldaşın, sırdaşın mı?

Bir adım var mıydı? Bilmem gönlünde,

Öğrencin mi? Sayan, seven, dinleyen,

Küçüğün mü? Bayram, seyran el öpen,

Yavuklun mu? Türkü yakıp, dil döken,

Yoksa geceleri karanlık çökünce her yere,

Usulca koynuna giren, sana gönül veren,

Bir bakışıyla seni mest eden cariyen mi?

Bir dokunuşuyla göklere uçuran,

Sevdayı sana yudum, yudum içiren,

Düşlerindeki, şarkılardaki sevgilin mi?

Bir adım var mıydı? Neyindim senin?

Biliyorum, olamadım bir şeyin,

Hiçbir şeyindim, belki de her şeyin.

Belgin Turan 15.04.2007

 
Toplam blog
: 439
: 512
Kayıt tarihi
: 04.02.09
 
 

Lisansını Anadolu Üniversitesi/ İşletme Bölümü ve Anadolu Üniversitesi/ Sosyoloji Bölümlerinde “O..