Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '17

 
Kategori
Şiir
 

Neyine Güvenem..

Neyine Güvenem..
 

Neyine güvenem hangi sözüne
Son anda ikrardan cayan sen oldun..
Yalvara yakara baktım yüzüne
Beni el yerine sayan sen oldun..

Neyine güvenem olmadı baştan
Günden güne uzaklaştın yavaştan,
Baştan beri kaybettiğim savaştan
Kendinle gururu duyan sen oldun..

Neyine güvenem vefasız senin
Yalan söyledikçe kızarmaz tenin
Ardından bakılmaz koyup gidenin
Geçmişin hatrına kıyan sen oldun..

Neyine güvenem olmadı işte
Yaşanmaz elbette hayalde düşte
Gelecek görmedim ben bu gidişte
Gizlimi saklımı yayan sen oldun..

Neyine güvenem etme intizar
Ellerin içinde koymuşsun bizar
Son durağım oldu kazdığın mezar
Soyup musallada yuyan sen oldun..
Elinle kabire koyan sen oldun..

Suat Zobu




.

 
Toplam blog
: 42
: 228
Kayıt tarihi
: 05.03.12
 
 

Mimarım. Evliyim, 2 oğlum var. Ankara'da yaşıyorum. Güzel olan her şey ilgimi çekiyor.  Okuyorum. A..