Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '17

 
Kategori
Rüyalar
 

Neyse işin odur düşün

Geçen aylarda rüyalarımda bombalar patlıyordu... Malesef yanan evler, kaçan insanlar görüyordum. Tabi gündelik yaşantı içerisindeki korkularımız rüyalarımıza yansıyordur ben bundan eminim. İşte tam da bu yüzden atalarımız demiş ki "neyse işin odur düşün"

Özellikle büyük şehirlerde yaşamak bizim için bir çok korkuyu beraberinde getiriyor. Bir dönem hatırlarsınız korkulu rüyamız kapkaççılardı. Hatta çok iyi hatırlıyorum annem babam bana sıkı sıkıya, kapkaççı çantamı almaya kalkarsa direnmeden vermemi söylüyordu, çünkü tam da o dönemlerde kapkaççılar sadece kapıp kaçmıyordu, kaçamayınca vuruyor kırıyor yaralıyordu. Ben o dönemler de bu konularla ilgili rüyalar görüyordum. 

Bugünlerde de erkek arkadaşımla kavga ettiğimiz için sürekli olarak onunla uğraşıyorum rüyalarımda... Tabi konu aşk meşk olunca bir yorumlama derdine düşüyor insan... rüyalar ters mi çıkar düz mü? Gerçekten rüyalarımızın anlamı nedir? Üzerine bol bol düşündüğüm rüyalardan, anlamlar çıkartmaya çalışıyor ona göre sevgilime o günkü davranışımı belirlemeye çalışıyorum. Tabiki farkındayım içler acısı olduğunun... ancak sorun yaşadığınızda ve tüm yollarınız tükendiğinde daha farklı işaretler aramaya başlarsınız... sanırım benim bu dönem ki durumum da tam olarak bundan ibaret... 

Bazı rüyalarımdan uyanmak istemiyorum... o yüzden uykuya kaçıyorum, yine güzel rüyalar görmek ihtimali beni mutlu ediyor. Gerçek yaşantı da bulamadığım bir yudum mutluluk için rüyalarıma sığınıyorum...

Sizler nasılsınız? Güzel mi rüyalarınız? 

Sevgilerimle öpüyorum hepinizi

 
Toplam blog
: 9
: 182
Kayıt tarihi
: 23.01.17
 
 

Çok okuyan az konuşan, biraz yazar sıkıldıkça düşünen. Bazen söven, bazen öven. Gülümsemeyi özley..