Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Nice umutlar yıkıldı

Nice umutlar yıkıldı gençliğimin ilkbaharında
Oysa yılların hayallerini kurardım gizlice
Esaretin zincirleri takılırdı beynime
Dokunmadan ellerine daralırdı yüreğim.

Acıların girdabında bulurdum kendimi
Çırpınırdı sessizce ümitlerim.
Uzaklarda bir yerlerde arardım benliğimi
Adresini değiştirir dururdu gözlerim.

Yıllarca yüreğimde donatır korkuları
Tazelerdim avutulmuş acılarımı
Gözlerimde son defa bir aşinalı tebessüm
Kavuşmanın aleviyle bitiyordum
Yudum yudum...

Hangi kalpte gömülü kaldı sevgiler
Her gelen dalga sesinde beni anacaktın
Ömür boyu bizim kalacaktı geceler
Her sabah uyandığında yanımda olacaktın !


 
Toplam blog
: 67
: 383
Kayıt tarihi
: 08.10.08
 
 

06.03.1957 yılında Bulgaristan’ın Silistre ili Aydoğdu ( İskra ) köyünde doğdu. İlk ve orta okul eği..