Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '07

 
Kategori
Blog
 

Nice yıllar Milliyet Blog...

Nice yıllar Milliyet Blog...
 

Yeni yılda yazdığım ilk blogumu Milliyet Blog'u oluşturanlar ve bu ortama bizi dahil ederek hayatımızda söyleyemediğimiz pek çok şeyi söyleme imkanı veren sevgili editörlerimiz için yazmak istedim bu kez. Çünkü pek çoğumuz gibi ben de aklıma ve dilimin ucuna geleni Türkiye'nin takip ettiği bir gazetenin hazırladığı platformda söyleme imkanını Milliyet Blog sayesinde buldum.

Bunun için de sanırım tüm editörlere, bu işin fikir anne ve babalarına, bu ortamın gerek teknik gerekse içerik açısından sağlıklı bir şekilde sürmesi için gece gündüz çalışanlara teşekkür etmek ve 2007'de yazdığım bu ilk blogu onlara sunmak istiyorum.

Bu bir kitap olsaydı da bu sözlerimi bu kitabın kapağına yazabilseydim belki o zaman sizlere duyduğum minneti daha iyi anlatabilirdim. Bazen benim gibi "biraz alaycı, biraz da çokbilmiş" bir blog yazarına nasıl tahammül ettiğinizi soruyorum da kendime; şu yanıtı verebiliyorum: Sizler, yazmanın ve kalabalıklara seslenmenin ne denli güçlü olduğunu orada bulunduğunuz ilk anlardan beri bizden iyi biliyor olmalısınız. bu nedenle bizlerin heyecanlarını ya da bazen bunun nasıl bir güç olduğunu henüz tam olarak anlayamayışlarımızı hoşgördüğünüzü ama bize söyleyemediğiniz pek çok şey olduğunu düşünüyorum.

Bu ortamı hazırlarken pek çok beynin bir araya geldiğini, işin gelecekteki tüm olumlu ve olumsuz taraflarını pek çok açıdan değerlendirdiğinizi ve işinizi profesyonelce yapmaya çalıştığınızı da biliyorum ve bunu takdir ediyorum. Eğer içten ve dürüstçe olursa eleştiriye ve tartışmaya her zaman açık olduğunuzu da şu an klavyenin üstündeki parmaklarımın arasından seziyorum. Belki de bizleri davet ettiğiniz buluşmanın öneminin büyüklüğü de buradadır.

Yani biz blog yazarları olarak birbirimizi gerçekten yazılarıyla da olsa bir nebze tanıyor olmamıza rağmen sizlerin yani tüm bu ortamın perde arkasındaki görünmez ve çalışkan düzenleyicilerinin neler düşündüklerini, nerelerde zorlandıklarını, neler hissettiklerini bilemiyoruz. Umarım buluşma bu açıdan da yani karşılıklı olarak herkesin birbirini daha iyi tanıması ve anlaması açısından da faydalı olur.

Milliyet Blog'un birdenbire böylesine geniş ve güzel bir ortam olmasında emeği geçen hepinizi kutluyor ve size bir kez daha teşekkür etmek istiyorum. 2007'de yazdığım bu ilk blogla sizlere gazetecilik ve yayıncılık yaşamlarınızda başarılar, ve tüm çabalarınızın karşılığını göreceğiniz güzel günler diliyorum. Sevgi ve selamlarımla.

 
Toplam blog
: 121
: 2834
Kayıt tarihi
: 09.07.06
 
 

Başkentte doğmuşum ve orada gidilecek tüm okullara gitmişim: ODTÜ-Psikoloji ve Ankara Üni. İletiş..