Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Nice yıllara...

Nice yıllara...
 

Unuttum sanma bu doğum gününü,
Unutmam mümkün değil  ben yaşadıkça
Bu can, bu bedende kaldıkça,
Unutamam seni ...
Nice yıllara birtanem.

Ayrılık denilen zehiri bilerek içtik,
Birlikte mutlu olmak varken, biz ayrılığı seçtik
Unuttum sanma bu doğum gününü ,
Unutmadım...
Mutlu yıllara canım sevgilim.

Artık güzel yüzünü göremiyorum ,
Gözlerini de özledim biliyor musun
Sesini de, kokunu da .
Unuttum sanma, unutmam ...
İyi ki doğdun gece gözlü leylam.

Bu doğum gününde yanında olamayacağım
Fakat;
Dikensiz mavi gülünü esen yellerle gönderiyorum,
Kabul et, çam sakızı çoban armağanı.
Unutmam seni unutamam ...
Nice yıllara kara sevdam.
 

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..