Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '11

 
Kategori
TV Programları
 

Niçin ısrarla ”O Ses” jürisi Hülya Avşar ile uğraşıyorum?..

Niçin ısrarla ”O Ses” jürisi Hülya Avşar ile uğraşıyorum?..
 

Çünkü çok seviyorum kendisini… Aslında bunca yaptığından sonra, O ‘ nu seviyordum demeliyim… ” O Ses Türkiye ” öncesinde sevgim ve saygım, arada zerre açıklık kalmayacak şekilde tamamlıyordu birbirini… Alaylı sanatçılar arasında en takdir ettiğim ve aynı zamanda da en çok eleştirdiğim tek isimdi neredeyse Hülya Avşar …

Çünkü cüretkarlığını kıskanılacak bir keskinlikte ortaya koymaktan çekinmiyordu… Dediğim dedikçi tavrını, içgüdüleriyle öyle güzel yönlendiriyordu ki, rakibi ne olduğunu anlayamadan, bir pusula hassaslığında avlayıveriyordu peşine düştüğü şeyi… Görüldüğü gibi dili geçmiş zamanda konuşuyorum artık…

Çünkü insanlar yaşlanıyor ve doğuştan getirdikleri kusursuza yakın özelliklerini kaybediyorlar gün geçtikçe… Bunun en büyük delili ne yazık ki, ilk göz ağrılarımdan, sahnelerin gülü ve yaramaz böceği, pek saygıdeğer Hülya Avşar Hanımefendi … Artık benim algılayışımda, evrim geçirmiş haliyle, O bir ” Yetenek Süpürücü ” …

Hem ” Yetenek Sizsiniz Türkiye ” deki şımarık tavırları ve hatalı tercihleriyle, hem de ” O Ses Türkiye ” deki neredeyse tamamı uyumsuz eşleştirme ve seçimleriyle, geçmişten günümüze yarışmalarda yer almış jüri üyeleri içinde, istisnasız çok çok özel bir yer edindi bana göre…

İşte beni isyanlara sürükleyen şey, bu önlenemez kan kaybedişidir kısaca ve özetle… Sanırım jüri üyeliği giysisi ona fazla bol geldi ve üzerinde şık durmadı… Giderek rayından çıkmış bir tren misali, yolunu ve seçimlerini şaşırmış olmasının başka bir nedeni olamaz gibi geliyor bana…

Hülya Avşar ‘ ın tek çıkar yolu, o koltuğu ne yapıp edip hemen daha fazla yeterliliğe sahip, başka bir jüri üyesine terk etmesidir… Çünkü bir insan inanıp hayallerini teslim etttiği birinden, kendisine yalan söylememesini yada sözlerinde ve hareketlerinde dürüst olmasını bekler doğal olarak…

Oysa önceki davranışlarına baktığımızda, Sayın Hülya Avşar ‘ ın hiç de böyle davranmadığını ve bin bir sözler vererek yada yalvarışlar sergileyerek takımına çağırdığı geleceğin sanatçı adaylarını, hevesleri kursaklarında kalacak şekilde, hayalleriyle ortada bıraktığını görüyoruz ne yazık ki…

Ne reklam, ne reyting ne de başka bir çıkar gayesi gütmemekteyim bu sözlerimle… Kim bilir, yarışmayı gözümde fazla büyütüyor da olabilirim… Ama Hülya Avşar Hanımefendi , o kadar feci seçimler yaparak harcıyor ki gül gibi yetenekleri, inanın içim dayanmıyor bu acımasız kıyışlara…

Çok uzatmadan son sözlerimi söyleyerek bağlayayım nacizane sözlerimi : Niçin Israrla ” O Ses ” Jürisi Hülya Avşar İle Uğraşıyorum ?.. Çünkü, en sonda söyleyeceğimi en başta söylediğim gibi, çok seviyorum kendisini ve nefis yarışma ” O Ses Türkiye ” yi izlemekten vaz geçmeyeceğim için, üstün ( ! ) becerilerini daha fazla sergilemesine katlanmak istemiyorum…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/nicin-israrla-o-ses-jurisi-hulya-avsar-ile-ugrasiyorum.html

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..