Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '18

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Niçin Normalleşemiyoruz

Niçin Normalleşemiyoruz
 

Sevdiğim Türkiye:)


Bakıyorum
Bakıyorum
Bakıyorum
Gözlerime inanamıyorum

Tekrar
Tekrar bakıyorum
Anormal bir Türkiye
Canlanıyor gözlerimde

Öyle böyle değil ama
Çok
Çok anormal bir Türkiye
Çarpıyor bakınca gözlerime

Oturmuş
Dosdoğru çalışan
Bir tane kurum yok orta yerde
Hangi kuruma bakarsan bak
Hali perişan halde

Ekonomik kurumlardan tutun
Hukuki kurumlara gidin
Eğitim kurumlarına varın
Kültürel kurumlara göz atın

Hele
Hele
Siyasi kurumlara gelince sıra
Berbatlık üstüne berbatlık
Yığılmış kalmış

Olmaz böyle bir ülke düzenlemesi ya
Her yer çıkar kuyusu adeta
İşe gelen yanlışlar doğru
İşe gelmeyen doğrular yanlış

Ne garip bir durum bu böyle ya

Durmadan
Ama durmadan kavga eden bir devlet
Türk devleti

Bilimsel çözümü
Aklına bile getirmiyor katiyen
Oysa
21. yüzyıl bilim çağı
Bu yüzyılda yaşam her bakımdan
Bilim önderliğinde şekillenir

Ekonomi
Hukuk
Kültür
Eğitim
Siyaset
Tamamen bilime dayanarak yapılırsa
Doğru adımlar atılmış olur
Bu adımlar ülkeyi doğruya götürür
İç ve dış gelişmeler mutluluk yaratır
İnsanlar mutluluk olur çıkarlar

Saygı gelişir
Sevgi yeşerir
Dostluk pekişir
Dayanışma oluşur
Yeni atılımlar gerçekleşir
Yaşamın her dalında

Ülke barış yaratır barış yayar çevreye
Güler yüzlü şirin sözlü insanlar görülür
Her yerde

İşte budur benim istediğim canlarım
Yaşamı başarısızlıklarda boğmak değil istediğim

Ülkeyi yönetenler
Kesinlikle bilime inanacaklar ve ona yönelecekler
Asla ama asla ümitsiz olup
Yanlış yollara sapmayacaklar
Bilimin yol göstericiliğinden asla kopmayacaklar
Gelişmiş
Mutlu ve müreffeh ülke yapacaklar ülkeyi

Halk kendini adam yerine koyuyorsa
İşte bunu isteyecek ve gerçekleştirecek

Sağlıcakla kalınız
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..