Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '15

 
Kategori
Üniversiteler
 

Niğde Üniversitesi Radyo Tv Bölümü öğrencisi Mehmet Ali Değer ile...

Niğde Üniversitesi Radyo Tv Bölümü öğrencisi Mehmet Ali Değer ile...
 

Mehmet Ali Değer


Niğde Üniversitesi   Radyo Tv  Teknolojileri  Öğrencisi Mehmet  Ali Değer  “    Çok insanla İletişim kurmak zaman içersinde insana katkısı büyüktür. Girişimci olmak size her zaman kazandıracaktır. Her daim doğruyu yapmak zaten yanlış olur”

 

SORU- Bize kısaca kendinizi  tanıtır mısınız? Hangi okullarda okudunuz ve nerede çalıştınız ?

 

MEHMET  ALİ DEĞER- Mehmet Ali Değer  15 eylül 1994 Adana'nın Seyhan ilçesinde dünyaya geldim. İlkokul ve ortaokulu  Sadıka Sabancı İlköğretim okulunda okudum.

Lise eğitimimi  ise Mersin Mezitli Çok Proğramlı lisede tamamladım. Şimdi Niğde Üniversitesi Elektronik ve Otomasyon Bölümü Radyo ve Televizyon Teknolojisi Programı öğrencisiyim.

 

SORU-Neden  Radyo tv bölümü?  Neden Niğde ?  Bu okulu tercih etmeden  ve şimdi duygularınız  arasında ne fark var?

 

MEHMET ALİ DEĞER-  İnsan bu hayatta sevebileceği bir mesleği yapmalı Radyo ve tv bölümünü seçmemdeki en büyük neden ise bu oldu. Radyo ve tv bölümünü seçmeden önce benimde 

araştırmalarım oldu. Şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki hocalarımız bize her türlü desteği veriyorlar. Niğde üniversitesine gelecek öğrenci arkadaşlarımın Niğde’yi ve Niğde

Üniversitesini çok seveceklerini söyleyebilirim.

 

 

SORU- Ailenizden bahseder misiniz ? Anne  ve babanız ne iş yapar? Kardeşleriniz nerede okur? Onların sizin çabalarınıza bakış açısı  nedir?

 

MEHMET  ALİ DEĞER-  4 kişilik bir aileyiz. Annem Emekli gazeteci babam ise kendimize ait işimizle uğraşıyor. Ablam ise ev hanımı. Ailem benim başarılarımdan gurur duyduklarını ve her zaman

destekçim olduklarını söyleyebilirim.

 

SORU- Bölümünüzü  tanıtır mısınız kısaca? Nerede iş buluyor mezunları?

 

MEHMET ALİ DEĞER-  Niğde üniversitesi Radyo ve tv bölümü Geleceğin medya çalışanlarını hazırlamakta hiç şüphesiz ki radyo ve tv bölümünün en iyi olduğu üniversitelerden bir tanesi gelecekte iş imkanları çok fazla bence çünkü insanlar bu zamanlarda iş beğenmemekte fakat

bu mesleği seven insan orada malzemecide olsa mesleği seviyorsa seve seve iş de bulur zamanla gelişimde gösterebilir ama önce mesleği sevmeniz lazım.

 

SORU- . Bölümünüz iletişim gerektiren bölüm ama  çok iletişim  öğrencisi iletişim kurmak yeni insanlar tanımak sevmiyor. Bu onlara ne kaybettirir?

 

MEHMET  ALİ DEĞER-  Çok insanla İletişim kurmak zaman içersinde insana katkısı büyüktür. Girişimci olmak size her zaman kazandıracaktır. Her daim doğruyu yapmak zaten yanlış olur

İnsanlar yanlışlardan tecrübe edinilerek doğruyu bulabilir girişimci olmazsanız her zaman geride kalmayı kabul etmişsinizdir demektir. ben kendimce çekingen olmadım  hiçbir zaman

ve grup arkadaşlarımla her zaman önde olup bir şeyler yapmaya çalıştık Şuan geriye bakıyorum da ilerleme kaydettiğimizi söyleyebilirim.

 

SORU- Siz bir grup arkadaşla gayretle mesleğinizi daha  işe atılmadan   uygulamalı  yapıyorsunuz. Bu  size   ne gibi avantajlar  katıyor

 

MEHMET ALİ DEĞER- - Röportajın başında dediğim gibi bu mesleği sevmelisiniz ve sevecek kişilerle yapmalısınız grup arkadaşlarımla bu güne kadar ufakta olsa büyükte olsa bir şeyler yapmaya çalıştık bu bizi fazlasıyla ileriye taşıdı

Ben grubumuzda görüntü yönetmenliğini yapıyorum grup olmanın avantajlarından bir tanesi de sana göre doğru olan diğer arkadaşlarına yanlış olabiliyor ve onların düşüncelerine ortak olabiliyorsun

ve bir yanlıştan vazgeçmiş olabiliyoruz grup ruhu bu olsa gerek. Şunu bir kez daha söyleyebilirim işinizi seven kişilerle yapmalısınız.

 

SORU- işsizlik kaygısı yaşıyor musunuz   Nasıl aşarsınız?

 

MEHMET  ALİ  DEĞER-  Ben işsizlik kaygısı yaşayamıyorum iyi olan kişiye her yerde iş vardır sen kötüysen zaten iş bulamazsın onun için iyi olacaksın işinde en üst seviyeyi hedefleyeceksin. Zaten sen işi bulmana gerek kalmıyor onlar seni buluyor.

 

SORU- Bu meslekte nereye kadar gelmek istersiniz?

 

MEHMET ALİ DEĞER- Bu meslekte görüntü yönetmenliğini kendime benimsedim en üst seviye neresiyse oraya kadar gitmeyi hedefliyorum.

 

SORU-  Bölüm, Fakülte ve   Üniversitenizin   gelişimi için neler önereceksiniz?

 

MEHMET ALİ DEĞER- Fakültemizde ve üniversitemizde iletişim fakültesi inşası hızla sürüyor ve ilerleme kaydediliyor. Kendi Fakültemizde de her şey fazlasıyla var.

 

SORU- Özelde  Niğde genelde  Radyo tv  yazacak olanlara tavsiyeleriniz nedir?

 

MEHMET ALİ DEĞER-  Benim gibi deniz seven birisiyseniz Niğde’ye alışamıyorsunuz çok küçüktür nereye geldim ben diyebiliyorsunuz ama zamanla alışıyorsunuz ve Niğde’yi özlüyorsunuz.

Radyo ve tv bölümleri arasında en iyi üniversitelerden bir tanesi diyebilirim ben çok memnunum gerek hocalarım olsun gerek okuldaki dersler olsun hep öğretmeye dayalı.

Çok seveceğinizden hiç şüphem yok.

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..