Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Nihat Doğan güzellemesi

Ben maço erkeğim 

Alışveriş çantası taşımam 

Etek altına girmem ama 

Sevgilimin kısa eteklerini keser atarım. 

Bastığın toprağa kul olurum 

Seni seve seve çok severim 

Bitanesinden bitanesine 

Gültanesinden gül tanesine gezer durumum. 

Seni taciz ederim 

Hele dekolten varsa bunu kesin yaparım 

Bir de seni ekmeğin arasına kaşar diye koyar yerim. 

Kırdın kalbimi 

Gel al gönlümü 

Terk et adayı 

Çünkü buranın kralı benim. 

Ben Fransız İngiliz anlamam 

Mert Türk erkeğiyim 

Lafımı ortaya atar 

Zoru görünce kaçarım. 

Reyting benim ekmeğim suyum, kaynağım 

Ben olmasam Acun ne yapardı, şaşarım 

Şımardım, şımartıldım 

Kendimi kral sandım 

Bazen yalnızları bazen de kolektif yardımsever birini oynadım 

Türkiyemi ben kimlere bıraktım Y 

üksek Sadakat neden elendi 

Seçim süreci bensiz nasıl gitti 

Bayrağım, uyuyan nazlı bebek misali ülkem, metromda koşuşturan insanlar 

Size hasret kaldım 

Hamasetin kralını ben yazdım 

Ülkemin koyununa kuzusuna mesajım 

İnanın ki kimse bana sizin gibi bakmadı 

Ne muz yemeği ne coconut, kebabım kadar lezzetli olmadı 

Dünyada Obama, Türkiye’de Nihat Doğan 

Nihat’a dokunan eller kırılsın 

Şangırt ! Kırdınnnn…. 

Kırdın kalbimi Gel al gönlümü. 

 
Toplam blog
: 111
: 670
Kayıt tarihi
: 01.02.11
 
 

ODTÜ Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği mezunuyum. İlgi alanlarım edebiyat, sinema, tiyatro, TV..