Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '08

 
Kategori
Futbol
 

Nihat'ı al şampiyon ol

Nihat'ı al şampiyon ol
 

Fenerbahçede transfer çalışmaları devam ediyor ama tam da beklediğim gibi gelişmiyor.

Daha önce Fenerbahçe’nin kaleci sorunu olduğunu söylemiştik ama bu konuda bir girişim olmadı. Basına göre oldu. Aziz Yıldırım yenilen gollerin kalecilerin de payı olduğunu görmüş ve çalışmalara başlamış. Bir sonuca da varılmamış herhalde ki ortada kalecinin ‘’K’’ sinden bahseden yok.

Keşke o duyumlar gerçek olsaydı. Neden mi? Geçen sene en azından kalemizde Mondragon olsaydı 5 puan fark ile şampiyon olurduk. Defansı koruyacaklar gibime geliyor. Edu ve lugano kalacak. Önder elden gitmek üzere. Önderin gitmesine Fenerbahçeliler üzülüyor ama ben Önder Turacının gitmesini normal buluyorum; çünkü Fenerbahçede oynamıyordu. Sağ kanat Gökhanın varlığını yönetim gerekli görüyor. Önderi satıyorsun bari Gökhanın yedeğini al. Tamam Önderi göndermenin sebebleri olabilir ama alt yapıdan bir adam al yetiştir. Okyanustan futbolcu almana gerek yok.

Orta sahada Emre alındı. İnanın hiçbir şey bilmiyorum. Yararlı olur mu bilemem?. Bir futbolcu geldiğinde tartışmak yerine beklemek en iyisi. İyi desek kötü çıkar, kötü desek iyi çıkar. Benim tavsiyem Fenerbahçe Nihatı alsın. Nihat hangi takıma giderse gitsin gittiği takımın hakkını veriyor. Maç seçmiyor. Hırslı bir futbolcu. Nerede ne yapacağını biliyor. Takımın bittiği yerde o başlıyor. Alıyor sazı eline tek başına takım kurtarıyor.

Onun için Nihatı alan şampiyon olur diyorum. Bu arada zico ile devam edilecek gibi. Yine rakibiz zico’dur.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..