Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '07

 
Kategori
Güncel
 

Nihayet...

Nihayet...
 

Beklenen nihayet oldu, sabahın ilk saatlerinden beri kapalı bir hava var. Kalın bulutlar üzerimize çökmüş, serpiyor gözyaşlarını üzerimize.

Bulutlar o kadar kaplamış ki güneşin yüzünü, gündüz gözü ile ışıkları yakmak zorunda kalıyoruz.

Üşüyoruz, nihayet üşütüyor havalar, daha düne kadar pencereleri kapatamazken sıcak pozisyonda çalıştırmaya başladık bile klimalarımızı.

Uzun kollularımıza sımsıkı sarılıyoruz, o da yetmiyor ceketi geçiriyoruz sırtımıza, üstüne bir de kaban...

Sıcak sımsıcak olsun istiyoruz. Siniyoruz evlerimize işyerlerimize, dışarıya adım atmak istemiyoruz.

Ama; evet anlattıklarımdan sonra bir "ama" ile devam etme gereği duyuyorum.

Ama kimsede en ufak bir şikayet belirtisi yok. Hava karardıkça kararıyor, bizim içimiz aydınlandıkça aydınlanıyor. Huzur buluyoruz düşen her yağmur damlası ile.

Arınıyoruz kirlerimizden, saflığımızla açığa çıkıyoruz.

Yağan, yağan yağmur değil de rahmet oluyor üzerimize serpilen. İlahi yaradanın bir lütfu. O denli hasret kalmışız ki hiç kesilmesin diyoruz, yağsın yağsın. Söndürsün kavrulan bağırları, kurumuş topraklara ilaç olsun, doldursun havzaları.

Beynimizin bile durduğunu hissediyorum, yağmur yağmasa o bile çalışmayacaktı sanki, bitkiler gibi hasret kalmışız suya. Düşünüyorum, bir insanları bir de doğanın geri kalanlarını. Biz ve onlar diyebiliyorum tabiat için.

Biz ve onlar, hepimiz aynı ortamda yaşıyoruz ama sanki biz biraz daha fazla yaşıyoruz. Daha fazla kullanıyoruz kaynakları, hoyratça, geleceği düşünemeden.

Öylesine kör bir şekilde aşkla bağlanmışız ki dünyanmızın kaynaklarına, sömürdükçe tüketiyoruz, tükettikçe kirleniyoruz, kirletiyoruz; hem kendimizi hem onları.

Nereye kadar gidecek bu böyle? Biz hep mi hasret kalacağız rahmete? Ne zaman ders alacağız yaşadıklarımızdan?

Bu dünya sadece bizim değil anlayalım artık, diğerleri de var dünyada, diğerleri dediğime bakmayın.

Diğerleri bizden daha çok hakediyor yaşamayı...
 
Toplam blog
: 117
: 1067
Kayıt tarihi
: 26.09.07
 
 

1980 yılında Mersin'de doğdum, bütün eğitim öğrenimimi Mersin'de tamamladım. Yetmedi, işimi de Mersi..