Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '12

 
Kategori
Güncel
 

Nikahıma aldım ama el sürmedim

Nikahıma aldım ama el sürmedim
 

"İlk görüşmemizde dış kapıyı açık bırakarak, herkesin görebileceği şekilde görüştüm. İkinci geldiğinde yine kapıyı açık bırakarak görüştüm ve kendisine 'böyle gelip gitmen dinen uygun değil' uyarısında bulundum.

Ancak ısrarla gelip- gitmek istediğini söyledi. Üçüncü gelişinde yine kendisine 'böyle gelmen dinen uygun değil' dedim. O ısrar edince de nikahıma almayı teklif ettim, o da kabul etti. Patlamaya hazır bir bombaydı.

Dine ve Müslüman cemaatine zarar vereceğini sezdiğim için nikahıma aldım. Nikahıma alarak tehlikeyi kontrol altına alabileceğimi düşündüm. Nikahlı olduğum sürece el sürmedim.

Ancak sonrasında böyle bir patlama oldu. Ancak Fadime Şahin'e hiçbir zaman el sürmedim. Nikahımdayken, helalliğimken de el sürmedim. Benim amacım onunla birlikte olmak değil, dine zarar verecek patlamaya hazır birini muhafaza etmekti.

En son karakola giderken gördüm. O gün de zaten kendisini boşadım."(milliyet)

Yıl bilmem kaç.

Bilmem kaç yıl önce olmuş.

Ortalık neşeyle dolmuş!

Cem-i cümleye çekirdek olmuş, çitlenmiş mevzu hala huzurlarımızda.

Bacak kadardık, abovvv bu da nesi nidalarıyla konuşulurdu.

Kazık kadar olduk hala ses getirir misyonu, kakalamaya çalışılıyor.

Müslüm ile Fadime

Fadime ile Ali

Ali ile Müslüm

Fadime, Ali, Müslüm gibi denklemlerle ygs’ye hazırlık  mat1 tadında sualler yaratılıyor.

Daha sözel kısma geçtiğimizde, sosyoloji, psikoloji, biyoloji hatta beden eğitimi alanlarında sorgulamalara haiz ifadeler karşımıza çıkmaktadır.

Yahu patlamaya hazır bir bombaydı!(tam 5n1k tadında bir cümle)

Dine zarar verecekti

Dizginlenmeliydi

Nikahıma aldım

Tamamen kontrol için

Ülke için

Millet için

Din için

Devlet için

Haşaaa elimi dokandırmadım bile

Tırnağımın ucunu bile

Muhafaza ve müdafaa etmektir tüm gayretim

Mevcudiyetemin ve istikbalimin yegane temeli budur

Offf

Bi gidin alla siz!

Bakınız salon kadını kimliğimle şey ettim

Selametle!

 

Haber:

http://gundem.milliyet.com.tr/aczmendi-seyhi-gunduz-fadime-sahin-e-el-surmedim/gundem/gundemdetay/18.04.2012/1529780/default.htm

 

 

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..