Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '09

 
Kategori
Magazin
 

Nil Karaibrahimgil'e bir çift sözüm var!

Nil Karaibrahimgil'e bir çift sözüm var!
 

Nil Karaibrahimgil Kim?


Nil Karaibrahimgil, çok zeki, üretken, enerjik, çok güzel bir kız. Çok beğeniyordum, bugün Savaş Ay'ın yazısını okuduktan sonra hayallerim yıkıldı!!!

Orhan Kemal çok doğru bir yorumla demiştir ki "Ulusal olmadan, evrensel olunamaz" . Çok yerinde , üzerinde düşünülmesi gereken bir sözdür.

Kendi kültürüne yabancı olan, gün gelir kendine de yabancılaşır !

Özü, sözü bir, yapmacıksız, doğal, candan, gerçek Anadolu kültüründen haberimiz yoksa, işe önce kendimizi sorgulamakla başlayabiliriz.

"Neşet Ertaş" kimdir? Hiç duymadım, ne iş yapar, türkü mü söylüyormuş? Neşet Ertaş sen doğmadan önce vardı, şimdi var ve senden sonra da var olacak. Neden? Çünkü ulusal kültüre ışık tutan sanatçılarımızdan biri de, ondan!

"Senin için mi yorulacağım ben, senin için mi üzüleceğim ben " derken, Nil Karaibrahimgil yaşadığın, ekmek yediğin, değer gördüğün topraklardaki kültürün farkına var ve senin anlayacağın bir dille kendini bir "reset'le" olur mu?

Neşet Ertaş kim? Diye sorduğunda, Nil Karaibrahimgil kim? Diye sorulacağını da hatırla.Biz bir bütünün parçalarıyız birbirimize bağlıyız; bu eko sistemde böyle, sosyal yaşamda böyle. Dede üzüm çalmış, torunun dişi kamaşmış, seni hatırlayacak torunların olsun istiyorsan edepli, bilgili araştırmacı ol, çünkü sen çok zeki, yaratıcı ve çok güzel bir insansın. "Bütün Kızlar toplandık, Neşet Ertaş konserine gittik, muhteşem sazı sözüyle mutlu etti hepimizi!!!
 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..