Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Nil Tableti

Nil Tableti
 

Dünya Kadınlar Günü'nde 140 milyon sünnetli kadın var


adres taşı-nirengi

bayram yeri-çengi

beyaz Nil Akdeniz’e

sevda nere dökülür

mavi yanıyor gece

aşk kaç iz-kaç hece

tan çiçeğim ala şafak

rüzgarı beş adım önde

dolunay yürüdü yalınayak

ak-günahsız ruhlar geri döndü

yollar kaybolunca içime uzandım

öptüm-mor dudaklı menekşe sandım

acıdan meşk doğdu - ateşten su perisi

aya yükseldi saf gülüşler-uyku ikindisi

sesin çeliğinde-alevinde yandım

sırdaş göğün mavi efendisi

kulakları çınlayan dağlar

sevi sebil gezgin ozan

suskun söz güldeste

el eker başak bağlar

anadolu ekinim yeliz

yitik zaman ışığında

nil bir damla akdeniz

ateşli al atlar yelesinde

nil göğsünde erimekteyiz

naz evinde mezzo soprano

dönüyor Nil’in etrafında dünya

evreni saran yazgı dev düş ağacı

sana tutuldum Nil, aşk hali bir içim su

sana tutundum gün, özgür ve çocuksu.

 

dursun

özden

8mart

2012

 

 
Toplam blog
: 157
: 363
Kayıt tarihi
: 29.03.11
 
 

ÖZDEN, Dursun; (d: 21.10.1950, Niğde, Türkiye). Gazeteci, Gezi Yazarı, Şair, Belgesel Dursun Özde..