Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

18 Haziran '11

 
Kategori
Kitap
 

Nilay Yılmaz'ın Kitabı: Okuyorum Oynuyorum

Nilay Yılmaz'ın Kitabı: Okuyorum Oynuyorum
 

Minik öğrenciler hem okudular, hem de oynadılar…

Büyükçekmece AKM Kutadgu Bilig Kütüphanesinde yazar Nilay Yılmaz, Ömer Gültekin İlköğretim Okulu öğrencileri ile bir araya geldi.

Kutadgu Bilig Kütüphanesi’nin İstanbul’un en çok ziyaret edilen en çok üyesi olan ve en çok kitap alınan kütüphanesi olduğunu dile getiren Büyükçekmece Belediye Başkanı Dr. Hasan Akgün, zaman zaman yazarlarla okurları buluşturarak bilgi alışverişinin daha sağlıklı olmasını sağladıklarını söyledi.

Bilgi Üniversitesinde Öğretim Görevlisi olmasının yanı sıra TEGEV de görev aldığını dile getiren yazar Nilay Yılmaz, “ 2006’dan bu yana Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı, eğitim parklarında, “Okuyorum , Oynuyorum” adlı bir yaratıcı okuma programını hazırlayıp, danışmanlığını yapıyorum. Okumayı seven öğrenciler başta olmak üzere okurlarla her fırsatta bir araya gelmeye çalışıyorum ” dedi.

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

İletişim: sabiharana@sabiharana.com

Facebook: Sabiha Rana | Facebook

Twitter: http://twitter.com/#!/sabiharana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..