Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '13

 
Kategori
Müzik
 

Nilüfer 13 Düet ile Rock müziğe devam ediyor…

Nilüfer 13 Düet ile Rock müziğe devam ediyor…
 

Alıntı


Yıllar öncesinden gelen melodiler ve sözler …

“Bu gece benim gecem
Cama vuran her damlada
Seni hatırlıyorum…”

1980 li yılların ortalarında  müzikleri kasetlerden dinlediğimiz zamanlar. Hatta sevdiğimiz şarkıları kasetlere doldurttuğumuz yıllar. Bunlar arasındaydı Nilüfer’in “Agora Meyhanesi”  Hiç Agora meyhanesine gitmesek de oradaymışçasına hissederek dinlediğimiz, teknolojinin nimetlerinden faydalanamadan yaşadığımız aşklara eşlik etmiş şarkılardan biri. Ama bu sefer ki  farklı bir yorumla.

“Burası Agora Meyhanesi
Burada yaşar aşkların 
En divanesi en şahanesi

 Zakkum ile söylediği şarkıyı farklı bir tatla dinliyorum…

***
 “Dünya dönüyor sen ne dersen de
Yıllar geçiyor fark etmesen de “ 

Yılların geçip gittiğini fark edemeyecek yaşlarda olsak da çok severek dinlediğim Nilüfer şarkıları arasındaydı ilk çıkardığı 45 lik lerden  biri olan “Dünya Dönüyor.”

“Gülen gözlerin gülemez olmuş
Güzel yüzüne çizgiler dolmuş”

Nilüfer’in Pinhani ile söylediği şarkıyı dinlerken daha anlamlı geliyor yılların geçip gittiğini fark edememiş  olmak?
***
 “Ağlama yüreğim yar gelmez
Gelse de artık fark etmez”

Emre Aydın ile yaptığı düet şarkısı  “Son Perde” Yılar öncesinde olduğu gibi dokunuyor bir kez daha….
***
Bir Onno Tunç bestesi olan şarkı;

Ellerini özlüyorum
Dokun dokun bana
Ne olur dokun bana”

Sevmenin dokunmak olduğunu unutanlara, özleyenlere Mor  ve Ötesi ile yaptığı düet  şarkı “Dokun Bana”
***

Siz Nilüfer sevenlerden mi yoksa Rock sevenlerden misiniz?

Nilüfer, benim gençlik yıllarımdan beri severek dinlediğim sanatçılardan ve rock, sevdiğim tarzların başında geliyor.

Ve Nilüfer’in Rock sanatçılarıyla yaptığı ve farklı yorumlar içeren 13 Düet isimli albümünü  keyif alarak dinliyorum.
*
Mart 2013 / Kurşun

 
Toplam blog
: 193
: 998
Kayıt tarihi
: 13.01.10
 
 

Kırklı yaşlarda başladığım yazma serüvenine elli li yaşlarda da devam etmeye çalışıyorum. Ünivers..