Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Ninako'nun günlüğü "Gelecekteki Sevgiliye not"

Ninako'nun günlüğü "Gelecekteki Sevgiliye not"
 

O aşık, nazik ve yumuşak bir kız...

Gelecekteki Sevgiliye Not

Birini sevmek, onunla karşılaşmak, büyük mesele. Konuşmamız gereken konular var seninle, henüz izlenmemiş bir flm var, yaşanıcak anılarımız var seninle, rüzgarı arkamıza alıp yürümemiz gereken yollar. Güleceğimiz birçok olaylar var, sen yemek yapmayı da beceremezsin şimdi. Beraber geçireceğimiz akşam yemekleri var henüz. Her nerede nefes alıyorsan bırak gel! seninle aynı havayı soluyacağımız yerler var. Hem benimki bencillik değil ki,gel ki seveyim ve ben sana birgün git dersem kal yanımda. Bil ki asıl o zaman ihtiyacım var sana. 

Kendine yalan söylersin ya, insan en çok o zaman yanılgıya düşüyor, fotoğraflarına bakıyorsun hep birşeyler eksik, yaz kızıyım ben! ben de güzel fotoğraflar çektirmek, güneşin sıcaklığında serinlemek, buz tadında bir yaz geçirmek isterim. Sen olmazsan birşeyler eksik kalıyor işte. Ne sevmeyi becerebiliyorum ne de sevilmeyi. Hep sevdiğim insanlar gözümün önünde kayboldular. En kötü yanım, fazla önemsemek. O gidiyor sen ise o aptal kız durumuna düşüyorsun. 

Nasılsın telefonum? Bugün yine sessizliğin üstünde.

Çalmıyorsun artık eskisi kadar, senden bi haber oldum. Yalnız insan en çok telefonu kurcalayandır hani. Bakıyorsun işte.

Kahveyi sade içerim,seni ise tek severim.

Beraber içeriz istersen, sade olsun sen yanımdaysan tadı tuzu seninle olmaktır nasılsa. Soğusun mesela birbirimize bakarken, sohbetimiz koyu olsun varsın kahvemiz soğuk, ben öyle de içerim. Onun tadı başka.

Çok sevme, çok yaşa deme bana!

Çok sevme, mesele dikkat et kendine de,olsun konuşalım benim vaktim var de, farklı olduğunu göster bana, ben de bu adama mutluluğu bahşedeyim. Çok yaşa sevgilim deme mesela, birlikte herzaman yaşayalım de, sana özel olsun. 

Gelmeyişini sevdiğim, ne de güzel yoksun!

Henüz tanışmadığım adam, gelmeyişini seveyim! ne de inatcıymısın. Vakit var öyle ya, işler güçler mühim olan. Gülüşünü beklediğim, adını koyamadığım.

Hani şöyle demiş ya üstad; "Gitmek için değil,sevmek için benimle ol" (Ahmet Batman)

Öyle de bencilim işte.

 
Toplam blog
: 15
: 802
Kayıt tarihi
: 11.02.14
 
 

PR'ci GittiGidiyor Mutlu ifadelerin peşinde... ..