Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '15

 
Kategori
Şiir
 

Nisan çiçeğim

Nisan çiçeğim
 

Özledim!..Çok Özledim!!!


Sana geldim canımın parçası

Sana geldim en derin iç sızım

Bir rüyanın gülümsemesiyle sarılalım birbirimize

Nisan çiçekleriyle örtüyorum üzerini şimdi...

Hepsi daha çok sıcak...

Keşke gitmeseydin o gece

dünyanın en sıkı bağlarıyla bağlayabilseydim seni

Keşke yanında olabilseydim ...

Kanayan içinin

Acısını dindirip

Seni hayata döndürebilseydim

Daha çok uzun yıllar birlikte olabilseydik keşke

Hayallerine uçabilseydin

ılık bahar rüzgarlarında...

Ah benim keşkelerim...

umutsuz ukteler denizim…

keşke...

keşke...

keşke…

Ah benim kelebek ömürlüm…

melek yüzlü nisan çiçeğim

İyi uykular canım oğlum

İyi uykular ensevgilim...

Doğum günün kutlu olsun...

 

 

 

 
Toplam blog
: 30
: 572
Kayıt tarihi
: 02.11.09
 
 

Edebiyat, sinema, tiyatro ve müzik başlıca ilgi alanlarım. Gezmeyi, okumayı, yazmayı, düşünmeyi v..