Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '17

 
Kategori
Şiir
 

Nisan yağmurları

Nisan yağmurları
 

Yorgun Kalemim


Kilyos'ta deniz gören bir mekân

Tahta masalarından birinde

Dirseklerim dayalı avucumda başım

Kahırdan uzak denizin yosun kokusu

Gözlerim uzaklara dokunur

Önce hafif bir rüzgâr

Kanatlandırır duygularımı

Çayımdan tatlı bir buhar

En ılık şiirler yayılır

Yorgun Kalemim ’den

Ben şair ruhlu adam

Zaman sürükler beni

Bir de yazdığım şiirleri

Düşün artık gerisini

Sen kaç hayalde canlanırsın

Kaç şairin dizelerindesin

Herkes seni yazmış da

Seni yazmak farz olmuş bana

Adın Kilya olsun ya da Kilyos

Boş ver bu tarihinde kalsın

Ben şair ruhlu adam

Nisan yağmurları denize karşı

Birçok şair seni yazdı da

Bir şiirde yazmak bana nasip oldu bak...

 

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..