Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Nisan yağmuru

Nisan yağmuru
 

Bu küçücük yüreğe bu koca sevği girmez
Kaldır bakışlarını, yüzüme bir bak canım
Dudaklar yalan söyler, gözler asla söylemez
Gideceksen gönlümden gözyaşı ol ak canım..

Çekiver perdeleri odama gece dolsun
Bahaneler arama senin canın sağolsun
Ne kızğınım ne küskün; Nerden çıktı aşkolsun
Ben hep böyle yaşadım, bana mustahak canım..

Acılar zil takıpda şimdi şölene döner
Birazdan evlerin de, bir bir ışığı söner
Sokaklar evim olur, sevgilimse geceler
Çevir namluyu bana, tam alnıma çak canım..

Ben hep bedel ödedim bu ilk değil korkma sen
Bu küllenmiş ateşte, kendini de yakma sen
Bu kahreden şiire, aldanıp da bakma sen
Benim alın yazımda mutlu günler yok canım..

Ali SÖNMEZ

http://amca33.blogspot.com/

 
Toplam blog
: 56
: 417
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

22 Aralık  Adana Ceyhan doğumluyum. Emekli memurum. Mersin'de ikamet ediyorum. Edebiyatla ilgili ..