Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '13

 
Kategori
Deneme
 

Niye bu dönüşler?

Niye bu dönüşler?
 

internet


Çocuk uzun zaman sonra çıktı kızın karşısına bitkindi...

Pişmanlık akıyordu sözlerinden...

Gözleri dolu doluydu, "geldim" dedi.

Kız tepkisizdi.

Önce sustu; sonra ""insansın" dedi; ""insanız"... elbet geleceksin, elbet dinleyeceğim, hatta ağlayacağım... Ey gidişinden dönüşünü gördüğüm bari sen yanıltsaydın beni. Sen gittin, önceleri çok ağladım yastığa başımı her koyuşumda, gündüz dik dururken gece olmasını istemiyordum, karanlık gibi içime çökerdi gidişin o vakit. Ben tüm ışıklarımı yakmış sana geliyordum, sen gittin. Günler, aylar sonra her güne bir ışığın söndüğünü farkettim. Akademiye başladığım gün içimde bir tane kaldığını gördüm... Tümünü söndürmem yıllarımı aldı. Ama içimde tek kaldın... 

İçindeki ateş seni bana tekrar getirene kadar hakkımı helal etmeyeceğim demiştim içimden.

Hakkım sana helal olsun...

Yine yanıltmadın beni....

 
Toplam blog
: 103
: 735
Kayıt tarihi
: 23.09.11
 
 

Kendi köşesinin yazarı, aşırı serbest muhasebeci, yazar-çizer, okur-dinler... Fotoğraf çekmeyi, a..