Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '08

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

NLP serisi başlıyor

NLP serisi başlıyor
 

Okurlarımın talebi doğrultusunda, başlangıç seviyesinde bir tür NLP-Kişisel Gelişim dizisi başlatmayı düşünüyorum. Tabii ki yine milliyet blog ortamında... Yazı serilerimiz bir tür mini NLP kursu şeklinde de olabilir. Ancak bu konudaki görüşlerinize, önerilerinize tekrar başvurmak istiyorum.Soru ve önerilerinizi değerlendirdikten sonra sıfırdan başlayarak, seri sonunda, okurların en azından yeterli bir NLP bilgisine sahip olabileceğini düşünüyorum.Ha, eğer NLp uzmanı olmak istiyorsanız, bunun eğitimini bir uzmandan birebir almalısınız.Ancak NLP'ye hazırlık yapıp gerekli temel bilgileri almak isterseniz, yazı serilerimiz belki de aradığınızı size verecektir.

Sizlerden beklentim, bu konuyla ilgili soru, görüş ve önerileriniz ve yazı serisine başlamamız durumunda da soru ve yorumlarınızı devam ettirmeniz hususundadır.
15 Şubat 2008 tarihi son gün..Bu tarihe kadar gelecek önerilere göre hareket edeceğim.

Hayatınıza bir yön vermek istiyorsanız, şu an yaptıklarınızı değil, neler yapabileceklerinizi öğrenmek istiyorsanız, beyninizin gücünü keşfetmek istiyorsanız, potansiyel güçlerinizin farkındalığına ulaşmak istiyorsanız bize katılın...
Tüm kişisel gelişim dostlarına ve de tüm miiliyet blog'culara pozitif yaşamlar dileğiyle...

S.Alkan-NLP Practitioner

 
Toplam blog
: 63
: 1536
Kayıt tarihi
: 20.04.07
 
 

1968 yılında Üsküdar'da doğdum.İlk-Orta öğrenimimi Almanya'nın Hof/Saale kentinde tamamladım.Lise ve..