Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '10

 
Kategori
İnternet
 

No facebook, no twitter, yes mektup, yes telefon üstü az MSN :)

No facebook, no twitter, yes mektup, yes telefon üstü az MSN :)
 

İnternetle fazla alakam yok aslında :)

Pcde de harf ve rakam tuşu dışındakleri bilmem :)

Nette maillerime bakarım, blogda yazımı yazarım, arama yaparım, müsaitsem MSN'de görüşürüm eş dostla.

Hepsi bu :)

Facebook'u bilmem :)

Twitter'e aklım ermiyor :)

MSN dışında diğer servis sağlayıcıların anlık mesaj servisini kullanmam :)

Aradığım biri varsa, bulmak için face...e girmeme gerek yok :)

Web üzerinde iş dünyasına yönelik pek çok sitede kullanıcı profiline ulaşabiliyorsunuz.

Geçen gün, yana döne ulaşmaya çalıştığım bir araştırmacıyla aynı siteye üye olduğumuzu gördüm :)

Hoş bir sürpriz oldu tabii birini gökte ararken yerde bulmak :)

Blog sayfasında bile öyle denk geldiklerim var :)

Bana face, twit neyim lazım değilmiş, iyice kanaat getirdim artık :)

Zati aklım da ermiyor :)

Görüşmek istediklerimle görüşüyorum :)

Telefon ediyorum, mektup yazdığım da var; olmadı MSN açıyorum.

Blog sayfası da gayet canlı görüşme trafiği yönünden :)

Yetiyor :)

O kadar sosyal paylaşım sitesi bolluğunda, biraz böyle şeylerde cahil kalmak da güzel :)

Neden diyacahsan...

Ne biliim...

İşte ele :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..