Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '10

 
Kategori
Mizah
 

Nöbetçi Denetçi!

Nöbetçi Denetçi!
 

Al işte, bir ateş topu daha göründü karşıdan, bakalım kimin elinde patlayacak?
Böyle yorum mu olur yahu, işi gücü ortalığı karıştırmak!
Ama işi biliyoo!!
Ağzının payını alır o kesin ama saygı ve selamla uğurlanacağı da garanti!
Çok tuhaf bir durum, neyse bana ne, alan razı satan razı!

Ne o arkadaşlar çıkıyor musunuz?
Bekleyin şu yorumu yayına alayım geliyorum!!!
Şeyy, sen nöbetcisin bu hafta!
Hafta mı?
Artık nöbetler haftalık, haberin yok mu?
Gün aşırı, vardiya falan dı hani?
Yok, yok haftalık dediler yukarıdan!
Ama şeyy, tüh hazırlıksız yakalandım!
Ne o yani, pijamalarını mı getirecektin?
Zıh hah haa!

Gülmeyin arkadaşlar!
Bu ortamı bilmiyor gibisiniz sanki, aaaaaa!
Nöbetçi blogcular çoook, beni uyuturlar mı sandınız?

Gece için lahmacun neyim istesem?
Canlı fasıl planımız olmasaydı emrin olurdu!
Kapıldım gidiyorum bahtımın rüzgarınaaa, vaziyetleri yani!
Hem yolda çevirme olabilir!

Tamam, tamam kaybolun, ben başımın çaresine bakarım!
..............

Buyrun bakalım!

Biz blog yazarları şu saatten sonra yandık valla!
Öyle ya, nöbetci Editörümüzün ruh hali, arkadaşlarından daha iyi durumda olabilir mi hiç?
Yani uykusuz, sürekli teyakkuzda olduğu saatlerde!

Eee, bu durumda hırsını kimden çıkaracak peki?
Bizlerden pek tabii ki, ama öyle bağırıp çağırarak değil, çaktırmadan!!!
Neden yazını saman kağıda yazdın diyecek değil ya!

Zaten buzdolabı bomboş, kafam bozuk!
Çeşmeye daya gitsin ağzını!
Rahmet bol yağdı ya, tıslamayacağı garanti nasıl olsa!
Üfff!

Hııı, dıt!
Sen yaz yaz, daha çook beklersin!!
Almıyorum seni yayına, çatla patla!
Kendini ne sanıyorsa?
Şuna bak resmi yazışma döktürmüş sanki!
Damga pulu ve mühürü eksik!!
Blog yazacaksın kardeşim, bloooog!
Senin işin bu!
Benim işimde seni denetlemek!
Hı ah ah haaaa!!!

Yada değil, ya da olacak koçummm!
Hem o virgülü de sağa sola atma öyle!!
Yerli yerine koy emi?
Dürerim yoksa defterini!!!

Uykum geldi zaten!!

Uyumamalıyım, uyuyamamalıyım!
Belki piyasaya çıkar şimdi afacan!
Camı pencereyi döker şimdi!
Anında müdahale etmem lazım!

Şu an sert bir kahve olsaydı ne iyi giderdi!
Dur televizyonu açayım bari!!
Anaaa, Haneler'in tekrarı var lan!
Olsun varsın, daha önce hepsini seyrettim ama!
Hem de üç saat sürer valla!
Sabahın beşini bulur yani!
Bu demektir ki, sabaha kadar dim dik nöbetteyim!!!

Karşı pastaneden bir sıcak simit alırım birde çay!
Ohhh, deymeyin keyfime!
İstanbul sefası dedikleri asıl bu beee!
Akşama kadar da uyurum!
Peki akşam....?

Amman sakın ha, ciddiye alınmasın bu yazdıklarım!
Editörlerimiz için öyle gözlüğünün üzerinden bakan otoriter bir müdür örneği verdiğim falan sanılmasın!

İsterlerse bu yazımı anında yayından çekerler valla!!!

Ama yok, yok, hoşgörüyle karşılarlar bence!!!

Maksat muhabbet!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..