Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Nöbetçiyim bu gece

O değil de;

Neleri bekleriz hiç düşündünüz mü? :))) Aslında bende düşünmedim, aklıma geldi birden... öölesine...

De hadi düşünelim o zaman:

Otobüs, vapur, tren, jip, bi biiippp

Başka;

Başkaca daa; uçak, sevgili, talih kuşu, metrobüs, 16/B, 86, 525

O değil de;

Hiç kimseye, 'sana emrediyorum!' demeyin. Emredecekseniz de yükselen burcunu bilmediğiniz birine emretmeyin...

Öyle söyleyince insan pek bi ağlamaklı oluyor. Hüzne gark oluyor.

Cümle içinde kullandığım kelimelere dikkat ederseniz emretmenin hiç iyi bişey olmadığı ortada...

O değil de;

Mert beni bugün çok korkuttu. Aniden acı içinde kıvranmaya başladı, soluğu doktorda aldık. Kas ağrısıymış, muhtemelen üşütmüş. Biraz masaj yaptım, ağrı kesiciyi de kullanınca şimdi daha iyi.

Nöbetçiyim bu gece... Nöbetlerdeyim...

O değil de;

Bugün okullar açıldı, sabahın erken saatlerinde mahallemizde şenlik vardı. Minikler şeker gibiydi. Akide şekeri...

Aileler ilginç.... Önce trafiği kitliyorlar, sonra durmaksızın kornaya basarak trafiğin açılmasını bekliyorlar.

Kornaya basarak trafiğin açıldığını ben hiç görmedim. Gören beri gelsin.

O değil de;

seni gördüğüm o günden beri/kalbim perişan gönlüm bir deli/sana yazdığım beni anlatan/aşkımla dolu o sözlerimi

O değil de;

Bugün bi patates kızartması yaptım, mmmmmm. Ketçap mayonez... Mayonez ketçap... :)))) veeee.... drinkk

O değil de;

İyi bayramlar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..