Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '08

 
Kategori
Mizah
 

Noel Baba ile Nasrettin Hoca'nın cep muhabbeti

Noel Baba ile Nasrettin Hoca'nın cep muhabbeti
 

- Bilili bililiiiiiiiii…

- Selamın aleyküm Noel Kardeş siz misiniz?

- Ooooo… hoh ho hooo, hello Sayın Hocam, evet benim.

- Yeni yıl yortunu kutlamak için kaç kez aradım hep meşguldün.

- Teşekkürler Sayın Hocam, Kurban Bayramı öncesi bende seni aradım ama hep, ‘aradığınız kişi şu anda kurban kovalamaktadır’ diye uyarı mesajı vardı.

- Doğrudur kardeş be, sağ ol nezaketin için. Eeee nasıl gidiyor yeni yıl hazırlıkları geyiklerin iyi mi?

- Ah be hocam işler giderek zorlaşıyor. Geyiklerim ha bire hastalanıyor. Birini kene ısırdı, diğeri de katkılı yemden alerji oldu. Senin eşek iyidir umarım?

- İyidir iyi, bizde eşeklere bişi olmaz. Yeter ki otunu ver.

- Ne güzel yaa, kızağı bende mi eşeklere çektirsem yoksa?

- Sakın deneme kardeş, bunlarda bir inat var ‘yürümem’ dedi mi vinç gelse kıpırdatamaz… Eeee hediye stokunu tamamladın mı?

- Ah be Hocam bu da başka bir yara! Canı çıksın şu global krizin. Nakit sıkıntısından anam ağlıyo. Tüm kaynaklarım kurudu. Bu yılbaşı napcam bilmiyorum.

- Yapma be Baba, bari sen ağlama IMF, Dünya Bankası, AB ve bir sürüsü sizin kankan var kredi istesen ya?

- İyi de hocam, onlar da bir sürü şart dayatıyor artık. Sizin gibi her şeye ‘evet’ desem bu son yortum olur valla.

- Eeee napcan peki?

- Valla Çin’e sipariş verdim. Ucuz hediye cenneti orası. Bu yılı da böyle atlatmak durumundayım.

- İyi yaparsın be kardeş, bende kurbanlığı oradan almıştım. Biraz ufak tefekti ama işimizi gördük. Allah encamımızı hayreyle Noel kardeş… Mutlu yıllar, kal sağlıcakla…

 
Toplam blog
: 70
: 734
Kayıt tarihi
: 27.11.06
 
 

Bir şirketin H.İlişkiler sorumlusuyum. Gündeme mizahi pencereden bakmak ve ürettiklerimi paylaşmak i..