Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '08

 
Kategori
Yılbaşı
 

Noel Baba'lar İş Başında...

Noel Baba'lar İş Başında...
 

Pazar günü bir işimizi halletmek için dışarı çıktık. O sırada "Metabolik Sendromlu" Tatlı Patatesimin şekeri düştü! ve karnı acıktı. Ay bi türlü bişeyler atıştıracak yer bulamıyoruz. Yok o kalorili, bunun glisemik endeksi yüksek vs vs. Tabii tek sorun o değil. Ben de bi türlü ne istediğime karar veremiyorum. Uzuuun düşünmelerden sonra Yeşilköy'deki Dürümcü Baba'da karar kıldık. O ızgara tavuk yiyecek ben de çorba içicem.

Hatırlarsanız süper bir hava vardı, dolayısıyla herkesler Yeşilköy'deydi ve elbette Dürümcü Baba'nın önünde yer bulamadık. Bayağı bir ileri park ettik ve tam aşağıya doğru yürümeye başlamıştık ki ben "Onları" gördüm. 100 m içindeki 4 veya 5 evin balkonundan veya camından içeriye tırmanıyorlardı. Kimi büyük, kimi küçük, kimi şişman kiminin peşinden gelen minicikler var. Ay anlatamam nasıl sevimliler. Ne mi "Onlar"? Tabii ki Noel Baba :))

Yeşilköy'ü resmen Noel Baba'lar basmış. Nasıl sevimliler anlatamam. Biz bir taraftan yürürken benim içimdeki hiç büyümeyen çocuk devreye girdi ve tutturdu "Bizim bunları bulmamız lazım" diye. Aklıselim kocam engellemese bir tanesinin zilini çalıp sorucam "nereden aldılar?" diye, o kadar yani.

Yol bitti, girdik Dürümcü Baba'ya. Baktık bir palyaço. Acaba bilir mi diye ona sorduk. Nereden öğrendiyse Bayrampaşa İkea'da olduğunu söyledi. Ben bi mutlu, bi mutlu anlatamam. Kociş'te bana uydu, kalktık İkea'ya gittik. Şöyle söyleyeyim. Kriz varsa oraya uğramamıştı. Arabayı -3. kata park edebildik, içeride yürüyemiyorsunuz bile. Ve evet sonuç koccaman, ama en kocamanından bir hüsran. Yokmuş, hatta hiç olmamış bile.

Dönüş yolunda aklımıza Yeşilköy'de "Casa di Fulya" adında minik bir hediyelik eşya dükkanı olan teyze kızımızı aramak geldi, belki biliyordur diye. Demez mi "Bende var." Düşüp bayılacaktım. Dükkanı Dürümcü Baba'nın arka sokağında, şaka gibi.

Sonradan öğrendim ki, bu istilanın! 2-3 senelik bir geçmişi varmış. Eskiden Joker mazasında da satılıyormuş, ama şimdilderde Euro Flora'da da var. Ben dün akşam gidip aldım. Tekli yerine çete olanları daha hoşuma gitti. Hemen de camın dışına yerleştirdim. Oh, ben sağ, siz selamet.

www.divitimle.blogspot.com
 
Toplam blog
: 107
: 2008
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

"Hayat, özellikle, yazılanları okumak, çekilenleri seyretmek ve tabii kipişirilenleri yemek için çok..