Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '10

 
Kategori
Yılbaşı
 

Noel Babaya mektup…

Noel Babaya mektup…
 

Bilirim başın kalabalık… Elin değip bizim buralara pek uğrayamamaktasın… Şayet fırsatın olurda uğrarsın umuduyla yazıyorum… Duydum ki; sen gittiğin yerlerde çocukların yazdığı mektupları okuyup onların istediği hediyeleri vermekteymişsin… 

Gelmeyeceğini, bizim eve uğramayacağını bildiğim halde bir umut yazayım dedim… Zaten uğrasan bile bakacaksın ışıklar sönük süslenmiş bir Çam ağacı yok… Burada Noel’i kutlayanlar yok deyip gideceksin belki… Ama merak edip içeri girersin diyerek bu mektubu başucumdaki masanın üstüne bırakacağım… Aman ah… Bizim evde normal bacalar var, çok dar oradan gelmeye kalkma sakın sıkışır kalırsın… Sen alışmışsın şömineli evlerin bacalarından girmeye… 

İşte gelirsin umudu ile senden istediklerim… Biraz uzun olacak belki ama sen hemen itiraz etme… Bunlar yıllardır uğramadığın için birikenler… Bunun suçu sende birazda değil mi? 

Şayet gelirsen senden ilk isteğim ülkeme ve çevreme bir paket mutluluk ve huzur getir… Yanında biraz insan sevgisinden yapılmış kurabiyeler olsun… Dostluk çayını unutma… Bol miktarda umut çörekleri getir ülkeme ve insanlarıma… Milli birlik ve beraberlik ruhu getir bol bol… 

Sonrasında bana ve tüm çocuklara sıcacık yuvalarında ailelerinde yaşamaya yetecek kadar kazanç sağlayacak işler getir…Ülkemde işsizlik diz boyu Noel baba… 

Öğretmenlerimi unutma sakın… Atamaları sağlansın… Emeklilerin maaşlarını atlama, onlara insanca yaşayacak zamlar yapılsın… Asgari ücretlilere sabır dileyerek geçme elin değmişken bir elde onların dertlerine at… Şayet gelirsen vaktinde varsa şu milli geliri vatandaşlarımın cebine pay et olur mu? 

Sokaklarda yaşayanlara sıcak bir yuva… Kimsesiz kalmış çocuklara sevgi dolu bir kucak… Hastalıkların pençesinde kıvranan insanlara derman ve şife getir… 

Yurdumuzu düşmanlara ve kalleşlere karşı koruyan Mehmetçiklerimize güç ve kudret getir… Sevgiye muhtaçlara sevgi, ihtiyaç sahiplerine istediklerini getir Noel baba… 

Ah hazır gelmişken şu ülkemde petrol yatakları oluşsun… Belki o zaman hem benzin hem elektrik hem doğalgaz ucuzlar… Onlar ucuzlayınca hayat ucuzluyor benim ülkemde… 

Ben senden gemicikler istemem… Mısır ithalde etmeyeceğim… Benim istediğim ülkemde huzur olsun yeter… İnsanların yüzü gülünce bu mutluluk bana yeter… 

Bir dileğim daha olacak senden insanlarım kültürlü olsunlar, çevresinde dönenleri görüp dur diyecek kadar cesur olsunlar, haksızlıklara karşı dursunlar… 

Birde bak şimdiye kadar istediklerim hep insanlar içindi bu isteğimde kendim için şayet yerine getirebilirsen… 

Ben ATATÜRK’ü göremedim, yaşım onu görmeye yetmedi… Senden isteğim hiç değilse bir günlüğüne onu getir geri yapabilirsen dünya gözü ile göreyim… Zaten bir günlüğüne ATATÜRK geri gelse yetecek inan ülkemin üzerine çöken kara bulutlar delicesine esen bir fırtınaya kapılmış gibi dağılıp gidecek… 

Ben bütün insanlığa 2011 yılının huzur, sağlık ve mutluluk getirmesini diliyorum. Herkesin gönlünden geçenlerin onlarla olmasını diliyorum. 

Biliyorum Noel baba yine elin değip bizim mahalleye uğramayacaksın. O kadar şömine bacaları dururken bizim is ve kurum kokulu bacalarla mı? Uğraşacaksın … 

Ama ne diyeyim… 

Bir umut işte benim ki… 

Umutların tükenmediği, sevginin, dostluğun, kardeşliğin ve mutlu bir hayatın yaşandığı bir 2011 dilerim…Tüm dostlara ve Türk halkına… 

Sevgi ve saygılarımla 

Burçak YAZICI 

 
Toplam blog
: 168
: 1098
Kayıt tarihi
: 02.07.10
 
 

4 kasım 1996 yılında İstanbul'da dünyaya geldim. Bu sene ilköğretimden mezun oldum. Okul hayatımd..