Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '17

 
Kategori
Eğitim
 

Noel bombası

Noel bombası
 

Eskiden

Öğretmen denince akla ne gelirdi?

Okul..

Okul denince?
Sınıf..
Şimdi ise Yeni Türkiye’nin
Yeni Öğretmenleri..

Ataması Yapılmayan Öğretmenler.
Hemide üç yüz elli bin tanecik.
Eee bizim öğretmenler nerede?
Tornacı da, kasapta,

Kursta sınavda.
Bazıları da geçenlerde toplanan Eğitim şurasını protesto için Ankara’ya “Laik Eğitim ve Emeğe saygı” mitingi düzenlediler.
Ee sonuna kadar haklı mı haklılar tabi.
Ömer Dinçer’in çocuklar Kuran’ı okuyacaklar ama anlamayacaklar sözünün üstünden çok da geçmedi aslında. Şimdide anaokulunda ahlaki değerler dersi ve 1. sınıfta Osmanlıca.

Biz de her şey ışık hızı.

‘Minareden at beni in aşağıya tutu beni’ misali yani.

Grup halay çekerken birden tomalar suyla, çevik kuvvet ise coplarla müdahale etti
Eee kardeşim uyarı yapmadılar mı diye soruyor insan.
Yok güzel kardeşim yapmadılar.
Bazı arkadaşlar ordu evine sığınınca basın anında manşet yaptı ‘asker polise silah doğrulttu’ diye.
Oldu mu sana halktan yana.
Polisimiz sanki yeni lemurya polisi.
Bal yapan arıların kovanına sürekli çomak sokan yaramaz çocuk edasında Meb’i yönetenler.
Eğitimi iki ucu ballı değnek yaptılar.
Bizim çocuklara da Noel hediyesi vermeyi ihmal etmediler.
Kore malı gaz kapsülü üzerine tomayla ıslatılmış coplu garnitür.

27 aralık 2014 Cumartesi

 
Toplam blog
: 21
: 216
Kayıt tarihi
: 12.12.11
 
 

Eğitimci, Aşkadaşım ve Aşkolsun kitaplarının yazarı. ..