Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Nokta, virgül

Gözlerin aldı beni benden
İlk önce sonra..
Sonra,
Birşeyler koptu içimden
Aktı usul usul
Gözlerimden, yüreğimden
Sana "Seni Seviyorum" demek mi zor geldi
Yoksa içimdeki anlamsız korkular mı?
Beni senden etti
Bilmiyorum,
Bilmiyorum işte
Neden ben senden uzak kaldım?
Bir umut ışığı aradım günlerce
Söyleyemedim!
Kahretsin! İçimdekileri sana,
Bütün dünyaya haykıramadım,
Ne olacaktı sanki bilsen
Ne olacaktı bütün dünya bilse
Sen beni sevecek miydin?
Beni ben diye
Sen de bana "Seni Seviyorum"
Diyebilcek miydin?
Gidiyorum bu sefer yanından
Bir tek sana
Yalnızlığımı bırakıyorum
Beni benle bıraktığın yalnızlığımı
Ama hala seni özlüyorum
Bir nokta koyamıyorum düşüncelerime
Virgüller bırakıyorum hep bu yüzden
Yüreğimin en derinliklerinde
Belki sende beni
Belki bir gün seversin diye...

Yusuf Sezgin AYBEY

 
Toplam blog
: 74
: 579
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

1987 Muğla doğulmluyum. İlk ve orta öğretimimi yine aynı şehirde tamamladım. Şu anda Akdeniz Ünivers..