Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '12

 
Kategori
Deneme
 

Nokta

Bazen sırf kendimle konuşabilmek için geliyordum yanına.
Biliyor muydun bunu? Umursuyor muydun ya da?..

Bazen sana seslenirken, bugüne kadar sevdiğim
Ve bundan sonra sevebileceğim bütün adamlara sesleniyordum aslında.
Ama biliyorum... Bilmiyordun sen bunu. Umursamıyordun da...

Birbirimizin hayatına teğet geçen iki başıboş çizgiydik.
Renklerimizi bile henüz seç(e)memiştik oysa...

'Yolun sonunda'  'yolun başında' derken bir de baktık ki,
'Yol' diye bir şey hiç varolmamış esasında...

Sonra... Sen 'nokta'na ağladın, ben 'nokta koyamadıklarım'a...

'Sonra' , ' nokta ' .

 
Toplam blog
: 18
: 133
Kayıt tarihi
: 28.12.11
 
 

Ben en çok seni özledim aslında... Herşeyin diretildiği bir yaşamda tek açık uçlu soruydun sen. K..